بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۲۰ درصد از مطالبات استقلالی‌ها پرداخت شد/استراحت مجیدی به آبی‌پوشان

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 15:18

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده قبلی بخشی از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کردند. 

هرکدام از اعضای استقلال ۱۵ الی ۲۰ درصد از مطالبات خود را روز گذشته دریافت کردند تا مشکلات مالی این تیم کاهش پیدا کند. ظاهراً استقلالی‌ها قرار است هفته آینده نیز بخش دیگری از مطالبات فصل گذشته بازیکنان را به حساب آنها واریز کنند. 

تیم فوتبال استقلال روز گذشته در اولین بازی لیگ بیست و یکم موفق شد هوادار را شکست دهد و آبی‌پوشان امروز یک تمرین ریکاوری برگزار کردند. فرهاد مجیدی به بازیکنان تیمش فردا را استراحت داده و تمرینات آبی‌پوشان از روز شنبه برای بازی با ذوب‌آهن پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.