بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش اینستاگرامی مدیرعامل استقلال به اولین برد فصل

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 15:06

خبرورزشی – شاگردان فرهاد مجیدی در اولین گام از فصل جدید لیگ برتر توانستند در ورزشگاه آزادی با یک گل هوادار تهران را از پیش‌روی بردارند تا اولین قدم در فصل جدید با موفقیت برداشته شود.

آجورلو در واکنش به پیروزی آبی‌پوشان در صفحه اینستاگرامی پستی را منتشر کرد و نوشت: «همراه و همدل در کنار هم، با حمایت هواداران عزیز، درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان در مسیر موفقیت حرکت می‌کنیم. خداقوت به اعضای تیم استقلال.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.