بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برگزاری تمرین ریکاوری استقلالی‌ها پس از اولین بازی لیگ

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 14:50

خبرورزشی – تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ و با صحبت‌های فرهاد مجیدی در جمع بازیکنان آغاز شد.

پس از صحبت‌های مجیدی، بازیکنانی که روز گذشته برابر هوادار به میدان رفته بودند به ریکاوری و سایر بازیکنان به گرم کردن و عبور از موانع مشغول شدند.

در ادامه این جلسه تمرینی برخی از بازیکنانی که روز گذشته لازی کرده بودند، به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند. بخش اصلی تمرین امروز را فوتبال درون تیمی در نیمه زمین تشکیل داد.

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.