پنجره نقلوانتقالاتی تراکتور باز شد
منبع : خبرانلاین
سرخپوشان تبریزی که در هفتههای اخیر بدهیهای مختلف خود به بازیکنان و مربیان خارجی را پرداخت کرده بودند، حالا موفق شدند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند تا امکان ثبت قرارداد بازیکنان هم ایجاد شود.
تراکتوریها از دو هفته گذشته پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، لی اروین، مازولا، پاتریک و میمبلا را آغاز کردند و حالا با ارسال تائیدیه آخرین طلبکار این باشگاه به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی تی تی ها باز شده است.
نکته مهم اینکه تراکتور اگر ۲۴ ساعت زودتر موفق به باز کردن پنجره میشد، میتوانست با عبور از موانع داخلی و پروندههای طلبکاران ایرانی اش، قرارداد بازیکنان را ثبت کرده و در مقابل گل گهر با تمام توان به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان تبریزی با شکست سنگین هفته اول لیگ را سپری کنند.
این در حالی است که تراکتور یک طلبکار جدی به نام کوین فورچونه را هم پیش رو دارد که طلبی ۱.۱ میلیون یورویی را روی دست تراکتور گذاشته و البته هنوز حکم نهایی این بازیکن صادر نشده است.
تراکتور در هفتههای اخیر رقمی بالغ بر ۱.۵ میلیون دلار را به طلبکاران مختلف پرداخت کرده و بخش اعظم طلبهای خارجی اش رفع و رجوع شده است.
آرش قادری، سجاد حیدری، شاهین ثاقبی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، احمد عبدالله زاده و ناصر سالاری ۷ خرید تراکتور در پنجره تابستانی هستند.
بیشتر بخوانید: گادوین منشا از گلگهر رفت/عکس
۲۵۳ ۲۵۱


رونمایی از روز هیجان انگیز تراکتور در ورزشگاه یادگار امام
مژده به تی تی ها ؛ خرید بزرگ در راه تراکتور
اتفاقی که چشمان سرمربی تراکتور را در تمرین دیروز روشن کرد
اقدام مهم تراکتور برای خروج از بحران
خبر خوش سرمربی تراکتور برای تی تی ها









