بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باشگاه نیوکاسل هواداران را سرزنش کرد/ لباس عربی نپوشید!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 13:52

خبرورزشی – هواداران نیوکاسل که سال‌ها با مایک اشلی مشکل داشتند، بدون در نظر گرفتن اعتراض دیگر باشگاه‌های لیگ برتری به حضور محمد بن‌سلمان و عربستانی‌ها در انگلیس، از این تغییر مالکیت باشگاه‌شان ذوق‌زده هستند.

پس از این که بن‌سلمان آمد بسیاری از هواداران مقابل ورزشگاه سنت‌جیمزپارک تجمع کردند و با پوشیدن لباس‌های عربی خوشحالی‌شان را ابراز کردند. در حاشیه دیدار مقابل تاتنهام هم به وفور می‌شد دید که هواداران لباس عربی پوشیده‌اند.

حالا باشگاه نیوکاسل با انتشار بیانیه‌ای رسمی از هواداران درخواست کرده و گفته با وجود این که می‌داند نیت آن‌ها مثبت بوده، ولی از پوشیدن لباس‌های عربی به‌شدت خودداری کنند.

باشگاه نیوکاسل به تازگی استیو بروس را از کار برکنار کرده و در پی استخدام یک سرمربی جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.