علت نیمکتنشینی سردار آزمون مقابل یوونتوس
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال زنیت به مصاف یوونتوس رفت و در نهایت با شکست یک بر صفر روبهرو شد.
سردار آزمون از دقیقه ۶۱ وارد میدان شد و در این نیم ساعت نتوانست گلی برای زنیت به ثمر رساند.
سرژی سماک، سرمربی تیم فوتبال زنیت پس از این شکست در خصوص علت نیمکت نشینی ستاره کشورمان صحبت کرد و گفت: دزوبا در بازی آخر برای ما گل زده بود و سردار کمی از ریتم خودش خارج شده بود. او مصدوم شده بود و من به همین دلیل از آرتم دزوبا در ترکیب اصلی استفاده کردم و در اواسط بازی، سردار را به زمین فرستادم.
سرمربی زنیت گفت: ما روی سرعت او حساب بازی کردیم و قصد داشتیم او را زمانی به بازی بفرستیم که مدافعان یوونتوس خسته شده اند. آزمون به دلیل مصدومیت کمی از ریتم همیشگی خودش نیز فاصله گرفته ولی برای تیم ملی ایران بازی کرده است. پیش از مسابقه، پیش بینی اینکه چه اتفاقی در میدان میافتد برای ما کم بود و من بر اساس چنین فاکتورهایی ترکیب اصلی خودم را مشخص کردم.
بیشتر بخوانید: مبارزه بوکسور ایرانی با ساموراییها در رینگ
۲۵۳ ۲۵۱


گلی که برای سردار تاریخ ساز شد ؛ عبور از نکونام
پاس اینیستایی کنعانی، ورزشگاه امام رضا را منفجر کرد
آزمون : کره از هر لحاظ برتر از ما بود
سردار آزمون به دنبال رسیدن به رکورد علی کریمی در بازی ایران و کره جنوبی + سند
سردار آزمون در یک قدمی رکورد علی کریمی + جزئیات
واکنش سرمربی بایرلورکوزن به عوت شدن آزمون به اردوی تیم ملی









