سرمربی بایرنمونیخ کرونا گرفت
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و نهایتاً موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده دیگر حریف خود را با چهار گل شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد آنها بالاتر از بنفیکا و بارسلونا با حداکثر امتیازات در صدر جدول گروه قرار بگیرند.
اما یکی از نکات قابل توجه بازی شب گذشته بنفیکا و بایرن مونیخ به یولیان ناگلزمان مربوط میشد؛ جایی که پیش از آغاز مسابقه باشگاه آلمانی اعلام کرد ناگلزمان به دلیل آنفولانزا نمیتواند بایرن مونیخ را در دیدار برابر بنفیکا همراهی کند و روی نیمکت این تیم نخواهد نشست. همین اتفاق هم رخ داد و بایرن در غیاب ناگلزمان موفق به شکست بنفیکا شد.
اگرچه بایرن مونیخ اعلام کرده بود مشکل ناگلزمان ابتلا به آنفولانزا بوده اما قابل پیش بینی بود که این سرمربی آلمانی به کرونا مبتلا شده باشد. در همین راستا دقایقی پیش باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که تست کرونای سرمربی جوان این تیم مثبت شده و در واقع آنفولانزایی در کار نبوده است. بر این اساس ناگلزمان حالا به قرنطینه خواهد رفت تا بعد از گذراندن دوران بهبودی دوباره به تمرینات بایرن مونیخ بازگردد.
بیشتر بخوانید: ایران در رنکینگ فیفا تکان نخورد/عکس
۲۵۳ ۲۵۱


ذوق زدگی سرمربی بایرن پس از برد مقابل بارسا
ستاره آلمانی دورتموند : اینگونه بهتر است حرف از قهرمانی نزنیم
بایرن به دنبال جذب دروازه بان جدید نیست
آنچولتی : این اتفاق نباید برای ما رخ بدهد !
شیوه ام را تغییر نمی دهم ؛ بوی قهرمانی را حس می کنیم
سرمربی سرخپوشان : میتوانستیم کار را تمام کنیم ولی بازیکنان بازی را در دست گرفتند









