بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرامی: مسئولان باشگاه خلف وعده کردند/ امیدوارم این هفته مشکلات برطرف شود

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 13:18

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: بازی‌ها را در شرایط بدی شروع کردیم. پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود و نتوانستیم از همه بازیکنانمان استفاده کنیم. مجبور شدیم این مسابقات را در بدترین شرایط آغاز کنیم. برخی بازیکنان اصلا در پست تخصصی خود بازی نمی‌کردند. وینگر چپ پای ما در دفاع راست بازی کرد و در خیلی از پست‌ها بازیکن نداشتیم. جای شکرش باقی است با وجود مشکلات فراوانی که داشتیم یک امتیاز از آلومینیوم گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت همکاری مسئولان باشگاه شرایط تغییر خواهد کرد، افزود: تیم ما به این شکل نخواهد ماند و هفته به هفته بهتر می‌شویم. حدود ده دوازده بازیکن ما که هفته‌ها با هم تمرین کرده بودیم در اختیار تیم نبودند. تیم پدیده آن چیزی نیست که در بازی با تیم آلومینیوم دیدیم. یک ماه و نیم نفرات دیگری در تمرینات حضور داشتند. هر چند توفیق اجباری شد تا چند بازیکن جوان و پرانرژی در بازی حضور پیدا کنند و اتفاقاً عملکرد خوبی داشتند. بدون شک اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و مسئولان همت کنند تیم بهتر از این می‌شود.

بازیکن تیم پدیده در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم تصریح کرد: مشکلات روی شرایط و وضعیت روحی تیم ما تاثیر گذار است. این وضعیت روی روحیه بازیکنان جدید و قدیم اثر منفی می‌گذارد. مدیران باشگاه در تمرینات حاضر شدند، صحبت کردند و قول دادند مساعدت کنند و مشکلات حل شوند. ما امیدوار بودیم قبل از بازی دیروز یکسری مشکلات حل شود، ولی نشد. از این رو منتظریم در هفته جاری مشکل را حل کنند.

بایرامی در مورد برگشت خوردن چک امین قاسمی نژاد به باشگاه شهرخودرو که باعث خلف وعده مسئولان این تیم در پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان شد گفت: من کاری به امین قاسمی‌نژاد یا فلان بازیکن ندارم. باشگاه با ما قرارداد بسته و تعهد داده است و ما انتطار داریم به قرارداد خود عمل کند. متاسفانه خلف وعده کرد و قبل از بازی نتوانستند به وعده‌های خود عمل کند. امیدوارم بعد از بازی وعده‌ای که دادند را عمل کرده و پنجره نقل و انتقالات را هم باز کنند تا با همه نفرات و روحیه خوب به مصاف حریف بعدی برویم.

وی ادامه داد: مشکلات تیم ما یکی دوتا نیست. سرمربی در بازی اول کنار تیم نبود و این مشکل ساز است. فرقی نمی‌کند سرمربی باشد یا تدارکات. وقتی یک تکه از پازل نباشد به مشکل بر می‌خوریم. ما یک ماه و نیم است کار با هم را شروع کردیم. وقتی نتوانیم در کنار هم وارد مسابقات شویم بدون شک تاثیرات منفی خواهد داشت. ما مربی روی نیمکت نداشتیم. بازیکن برای تعویض نداشتیم و خیلی مشکلات دیگر که تاثیر خود را در جریان بازی گذاشت. امیدوارم از بازی‌های دیگر با همه نفرات به میدان برویم و نتایج بهتری بگیریم. هر چند گرفتن یک امتیاز با این شرایط کار ارزشمندی بود. همه تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار گرفتیم و توقع داشتیم مشکلات حل شود؛ ولی این اتفاق رخ نداد. امیدواریم این هفته وعده باشگاه عملی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.