بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی بایرن مونیخ کرونا گرفت

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 13:04

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ آتش بازی زیبایی در لیسبون به راه انداخت و توانست در بیست دقیقه پایانی مقابل بنفیکا ، ۴ گل به ثمر رساند و به یک پیروزی پرگل دست یابد. 

در این مسابقه یولیان ناگلزمان در کنار زمین حضور نداشت و علت آن بیماری سرمربی آلمان اعلام شد. امروز باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که تست کرونای سرمربی باواریایی‌ها مثبت اعلام شده و او به قرنطینه رفته است.

بایرن مونیخ در این روزها به نظر باید توسط «دینو تاپمولر»، دستیار ناگلزمان مربیگری شود تا سرمربی اصلی بایرن مونیخ به میادین بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.