خبر خوب برای سرخابی های پایتخت؛ پرداخت مطالبات به زودی انجام می شود
پرداخت مطالبات سرخابی ها توسط همراه اول

در نشست امروز مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش مقرر شد در هفته جاری یک شرکت اپراتور تلفن همراه مطالبات دو باشگاه را پرداخت کند.
باتوجه به مشکلات مالی فراوان باشگاههای استقلال و پرسپولیس و طبق پیگیریهای انجام شده توسط وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز جلسهای در دفتر معاونت ورزش قهرمانی بین مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت و مدیران اپراتور همراه اول برگزار شد.
در این نشست محمدرضا داورزنی، معاون وزیر، امیرحسین فتحی و کامران منزوی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال) محمدحسن انصاریفرد و علی رغبتی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت همراه اول و معاونین ایشان حضور داشتند و پس از بحث و تبادل نظر و پیرو حسن نیت شرکت همراه اول، مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به پرداخت مطالبات دو باشگاه اقدام لازم انجام شود.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
ستاره پرتغالی با تراکتور به توافق رسید
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد









