بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوب برای سرخابی های پایتخت؛ پرداخت مطالبات به زودی انجام می شود

پرداخت مطالبات سرخابی ها توسط همراه اول

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 | 13:45
سرخابی

در نشست امروز مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش مقرر شد در هفته جاری یک شرکت اپراتور تلفن همراه مطالبات دو باشگاه را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باتوجه به مشکلات مالی فراوان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و طبق پیگیری‌های انجام شده توسط وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز جلسه‌ای در دفتر معاونت ورزش قهرمانی بین مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت و مدیران اپراتور همراه اول برگزار شد.

در این نشست محمدرضا داورزنی، معاون وزیر، امیرحسین فتحی و کامران منزوی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال) محمدحسن انصاری‌فرد و علی رغبتی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت همراه اول و معاونین ایشان حضور داشتند و پس از بحث و تبادل نظر و پیرو حسن نیت شرکت همراه اول، مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به پرداخت مطالبات دو باشگاه اقدام لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.