بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوتی وحشتناک کارشناس مشهور ورزشی در برنامه عادل فردوسی پور + فیلم

حمید رضا صدر لوکاکو و الکسیس سانچز را خرید های باشگاه یوونتوس قلمداد کرد !

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۱ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1398 | 23:24


دکتر حمیدرضا صدر کارشناس برجسته فوتبال ، با حضور تصویری در برنامه فوتبال ۱۲۰ ، پاسخگوی سوالات حمید محمدی ، مجری این برنامه ، درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا شد . اشتباهات لفظی عجیب دکتر صدر در این مصاحبه ، به سوژه اصلی رسانه های ورشی کشور تبدیل شده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر حمید رضا صدر در برنامه فوتبال ۱۲۰ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور  ، با اشاره به نقل و انتقالات مهم در لیگ های معتبر اروپایی ، اشاره ای به وضعیت خط حمله دو باشگاه یوونتوس و اینتر میلان داشت که صحبت های او با اشتباهات عجیبی نیز همراه بود . او در قسمتی از این مصاحبه با اشتباه گرفتن خط حمله دو باشگاه معتبر ایتالیا ، گفت :

لوکاکوئی که معتقد بودند فربه است ، از منچستر به یوونتوس آمده ! هرچند که او در بازی قبل گل زد ، اما عملکرد درخشانی از خود نشان نداد ، به خصوص در نیمه اول .

الکسیس سانچز هم در منچستر یونایتد به یک حاشیه نشین تبدیل شده بود ، باید دید می تواند در ترکیب یوونتوس جا بیفتد یا خیر ! ما منتظر هستیم تا ببینیم که مائوریسیو ساری می تواند از سانچز استفاده درستی کند یا نه !

دکتر حمید رضا صدر در حالی این صحبت ها را راجع به باشگاه یوونتوس بیان کرد که لوکاکو و الکسیس سانچز به باشگاه رقیب یوونتوس یعنی اینتر میلان پیوسته اند !

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می نماید .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

یک پاسخ به “سوتی وحشتناک کارشناس مشهور ورزشی در برنامه عادل فردوسی پور + فیلم”

  1. هاشم از تهران گفت:
    ۰
    ۰

    اساسا این فرد محترم بیشتر یک شومن و نیز آرشیونگار هست تا کارشناس فوتبال که متاسفانه مثل اکثر امور جاری در ورزش کشور ما از ایشون هم رسانه ها استفاده غلطی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.