بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاصه بازی اساطیر فوتبال جهان ؛ اسطوره های لیورپول ۳ – اسطوره های میلان ۲ + فیلم

اسطوره های لیورپول 3 - اسطوره های میلان 2

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 فروردین 1398 | 20:17


اسطوره های دو تیم لیورپول و میلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ لیورپولی ها خاتمه یافت. رابی فاولر، جبرئیل سیسه و استیون جرارد برای لیورپول گلزنی کردند و گل های اسطوره های میلان نیز توسط پیرلو و جوزپه پانکارو به ثمر رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسطوره های لیورپول و اسطوره های میلان شنبه شب در دیداری خیریه در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو اسطوره های لیورپول به پایان رسید.

در این مسابقه فاولر ، سیسه و جرارد برای لیورپول و پیرلو (با یک ضربه آزاد دیدنی) و پانکارو برای میلان گلزنی کردند.

این مسابقه یادآور فینال خاطره انگیز استانبول سال ۲۰۰۵ لیگ قهرمانان اروپابود ، فینالی که لیورپول ابتدا سه بر صفر از روسونری عقب افتاد اما در نیمه دوم سه گل را جبران کرد و در نهایت در ضربات پنالتی میلان را برد و قهرمان شد. از لیورپول بازیکنانی مانند استیون جرارد، هیپیا، کرگر ، سیسه ،روبی فاولر و لوئیز گارسیا که در آن فینال بودند ، امشب در میدان حاضر بودند و از میلان نیز بازیکنانی مانند، پیرلو ، کاکا، مالدینی، نستا و کافو از فینال آن سال ، امشب در میدان حاضر بودند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می نماید .


این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.