بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید ویژه AFC از ستاره محبوب برانکو + سند

بیرانوند گلر موفق تیم ملی و پرسپولیس در بین پنج دروازه بان اول جام!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 | 16:10
بیرانوند : احساس نمی‌کردیم که باید از عراق انتقام بگیریم

گلر تیم ملی با عکس العمل دیدنی در دقایق پایانی بازی با عراق نه تنها ایران را از شکست نجات داد بلکه همچنان نام خود را به عنوان مدعی کسب عنوان بهترین دروازه بان بر سر زبان ها انداخت.
عملکرد خوب بیرانوند باعث این شد که حساب رسمی توئیتر جام ملت های آسیا به تمجید از دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس بپردازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز در حالی رقابت های مرحله گروهی جام هفدهم ملت های آسیا به پایان می رسد که در بین ۲۴ تیم حاضر در این مرحله تنها ۵ تیم هستند که هنوز گل دریافت نکرده و با آمار فوق العاده در دژ دفاعی راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند. یکی از این تیم ها ایران نام دارد که با سه بازی و بدون گل خورده همچنان به قدرت بالای خود در فاز تدافعی می نازد. در راه ثبت این آمار عملکرد علیرضا بیرانوند به خصوص در بازی با عراق چشمگیر بود به خصوص در صحنه سیو فوق العاده ضربه سر مهاجم عراق که توپ با نوک انگشتان بیرانوند راهی کرنر شد تا علیرضا بیرانوند مرد شماره یک ایران با سه کلین شیت متوالی در بین ۵ دروازه بان اول جام قرار بگیرد.

حساب رسمی توئیتر جام ملت های آسیا با انتشار تصاویر دروازه بانانی که تا امروز گل نخورده اند مدعی شد صعود از مرحله گروهی با سه کلین شیت متوالی می تواند جایگاه این دروازه بان ها برای رسیدن به عنوان بهترین گلر جام را بالا ببرد. گلر کره جنوبی، گلر ایران، گلر اردن با سه کلین شیت راهی یک هشتم شدند و دو دروازه بان قطر و عربستان امشب می توانند با بسته نگه داشتن چارچوب دروازه خود در جمع برترین ها حضور داشته باشند.

بیرانوند با عکس العمل دیدنی در دقایق پایانی بازی با عراق ایران را از شکست نجات داد بیرانوند نام خود را به عنوان مدعی کسب عنوان بهترین دروازه بان نگه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.