بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا : سیتی از بارسا و بایرن برایم بهتر است

گواردیولا : تیم من سرعت خوبی دارد

نویسنده : مهدی فتح اله زاده
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 | 20:59
گواردیولا

پپ گواردیولا ، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که بازیکنان سیتی زودتر از بارسلونا و بایرن با افکار او هماهنگ شده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 گواردیولا در ابتدای تابستان هدایت من سیتی را بر عهده گرفت و تا به حال عملکرد خوبی در این تیم داشته است.

گواردیولا گفت:

“چیزی که به عنوان یک سرمربی به من اطمینان می دهد روش بازی کردن تیمم است. البته نتایج هم تاثیر خاص خودش را دارد. اما من بعد از پیروزی برابر برنلی و پالاس کمی نگران بودم و احساس می کردم هیچ دستاوردی نخواهیم داشت.

من می دانم که باید با این شکل از فوتبال و با تصمیمات اینجا خودم را تطبیق دهم و بدانم که در موقعیت هایی همانند دیدار برابر برنلی و پالاس باید چگونه عکس العمل نشان دهم. اما مرا ببخشید! زیرا به کمی زمان نیاز دارم.

در حال حاضر تیم من سرعت بسیار خوبی دارد که حتی از دوران حضورم در بارسا و بایرن نیز بالاتر است. اما در بارسا بازیکن شگفت انگیزی همانند مسی در تیم من بود که بسیاری از کارها را آسان می کرد.

اگرچه ترجیح می دادم چلسی را شکست دهیم، اما از طرز بازی کردن تیمم در ۶۵ دقیقه اول بسیار راضی هستم. در کل معتقدم فصل خوبی در انتظار ما است. اگرچه بازی را به چلسی واگذار کردیم، اما در خلق موقعیت های فراوان توفیق داشتیم و اگر همین شرایط را ادامه دهیم، احتمالا روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.