بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس شانس آورد که مقابل پیکان بازنده نشد

حسینی: رجب‌زاده یک الگوی تمام‌عیار برای بازیکنان است ؛ ذوب آهن به بلوغ رسیده است

نویسنده : مهدی فتح اله زاده
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1395 | 14:16
حسینی

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به بلوغ رسیده و باید با پیروزی مقابل پیکان نشان دهیم که این تیم خودش را در مسیر قهرمانی پیدا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا حسینی در مورد پیروزی پر گل تیم فوتبال ذوب‌آهن در خانه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را مقابل نفت آبادان انجام دادیم و به خوبی تمام برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی را در جریان بازی پیاده کردیم. نفت آبادان تیم خوب و قابل احترامی است اما هدف ما کنترل حریف بود که به خوبی آن را انجام دادیم و در ادامه توانستیم به گل برسیم.

حسینی افزود: نفت آبادان در این بازی خیلی خوب ظاهر شد و فکر کنم قبل از ما کسی نتوانسته بود این تیم را در آبادان ببرد و ذوب‌آهن اولین تیمی بود که این کار را انجام داد. نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و این موضوع باعث شد تا زورشان به ما نرسد و در ضدحمله‌ها با موقعیت های زیادی که داشتیم، توانستیم ۳ گل به این حریف سرسخت بزنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره هت‌تریک مهدی رجب‌زاده، کاپیتان ۳۸ ساله این تیم گفت: رجب‌زاده یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است و اصلاً نیازی به تعریف من ندارد. خوب تمرین می‌کند، خوب زندگی می‌کند و خوب فوتبال بازی می‌کند. این موارد فاکتورهای موفقیت رجب‌زاده است.

حسینی ادامه داد: رچب‌زاده یک الگو برای بازیکنان ذوب‌آهن است و به نظرم هر کسی به دنبال الگو باشد، مهدی رجب‌زاده یک الگوی کامل و تمام‌عیار است که می‌توان از کارها، فوتبالش و نحوه زندگی کردنش درس گرفت.

وی درباره روند خوب ذوب‌آهن پس از انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید این تیم، اظهار داشت: ذوب‌آهن از ابتدای لیگ شرایط خوبی داشت اما از روی بدشانسی نتیجه نمی‌گرفت. خدا را شکر شرایط الان خوب شده و بچه‌ها به خودباوری و همیاری عالی رسیده‌اند که تیم را در مسیر رو به رشدی قرار داده است.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن بعد از چند تجربه تلخی که در ابتدای لیگ داشت حالا به بلوغ رسیده و پیروزی مقابل نفت آبادان این موضوع را ثابت کرد. امیدوارم باز هم در ادامه نشان دهیم که خودمان را پیدا کرده‌ایم و در جام حذفی و لیگ بتوانیم مدعی باشیم.

حسینی در مورد بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل پیکان تصریح کرد: بازی پیکان مقابل پرسپولیس را دیدیم و واقعاً آنها مقابل تیم صدرنشین عملکرد قابل توجهی داشتند. پیکانی‌ها حتی شانس پیروزی در دقایق آخر بازی را داشتند که پرسپولیس با خوش‌شانسی مقابل آنها یک تساوی گرفت.

وی در پایان گفت: پیکان تیم با نظمی است که همیشه دفاع و حمله منطقی را در برنامه‌های خود قرار می‌دهد. باید خیلی مواظب ضدحمله‌های این تیم باشیم و امیدوارم با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهیم یک نتیجه خوب را در اصفهان مقابل این تیم خوب بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.