بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناامیدی عجیب اسطوره پرسپولیس از آینده تیم گل محمدی ؛ خداحافظ دبل هت تریک !

حسین عبدی : وضعیت پرسپولیس نگران کننده است ؛ این تیم به مشکل می‌خورد ؛ نه خوب بازی می‌کند و نه نتیجه می‌گیرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 | 20:04
حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره اوضاع این تیم صحبت کرد

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس ضعف فنی دارد و این تیم هماهنگی لازم را ندارد، در دفاع بسیار شکننده است دقیقا جاییکه همیشه نقطه قوت پرسپولیس به حساب می آمده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره اوضاع این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت :

وضعیت تیم کاملا نگران کننده است. پرسپولیس عملکرد خوبی در چند بازی اخیر نداشته و نگرانی هواداران منطقی است. پرسپولیس ضعف فنی دارد و این تیم هماهنگی لازم را ندارد. در دفاع بسیار شکننده است؛ دقیقا جاییکه همیشه نقطه قوت پرسپولیس به حساب می آمده است. در خط حمله هم قدرت همیشگی را ندارد. همه این مسائل را کنار هم بگذاریم متوجه می شویم اوضاع پرسپولیس خوب نیست. تنها شانسی که پرسپولیس آورد این است که سپاهان و استقلال به عنوان دیگر مدعیان اصلی لیگ برتر هم نتوانستند بازی هایشان را ببرند و امتیاز از دست دادند.

وی گفت :

قبل از اینکه کادر فنی تصمیم بگیرد سیستم بازی تیمش را تغییر بدهد باید این موضوع را در ذهن بازیکنان جا بیندازد تا آنها بتوانند به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنند. با توجه به ۲ بازی گذشته که پرسپولیس با سیستم ۳ دفاعه بازی کرده متوجه می‌شویم که بازیکنان از نظر ذهنی هنوز به آمادگی لازم برای بازی با سیستم جدید نرسیده‌اند و علیرغم تمرین با سیستم جدید، هنوز آمادگی لازم را برای عملکرد بهتر ندارند و اگر می‌بینیم فوتبال خوبی را نتوانسته‌اند به نمایش بگذارند، یکی از دلایلش همین موضوع است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد :

به نظرم پرسپولیس کار سختی برای تکرار موفقیت هایش در این فصل دارد. در برخی بازی‌ها شاهد هستیم که نمایش تیم خوب نیست اما نتیجه می‌گیرد و در برخی بازی‌ها، تیم علیرغم بازی خوب، در فاز نتیجه‌گیری موفق نیست منتهی پرسپولیس در حال حاضر نه خوب بازی می‌کند و نه نتیجه می‌گیرد. کادر فنی باید برای حل مشکل به وجود آمده تدابیر جدیدی اتخاذ کنند تا فاصله امتیازی با رقبا بیشتر نشود چون اگر با همین سبک و سیاق ادامه دهیم شاید اتفاقات خوبی برای این تیم در جدول مسابقات رخ ندهد.

حسین عبدی افزود :

 قطعا موثر خواهد بود. از دست دادن بازیکنانی که در ترکیب تیم نقش کلیدی داشتند و حضور آنها حائز اهمیت بود کاملا به چشم می‌آید و بازیکنان جانشین هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. امیدوارم مجموعه تیم زودتر به هارمونی و هماهنگی لازم در فوتبالی که به نمایش می‌گذارد برسد وگرنه کار برای پرسپولیس نسبت به سالهای گذشته سخت‌تر خواهد شد. نه اینکه بازیکنان جدید پرسپولیس به لحاظ فنی ضعیف باشند ولی هنوز نتوانستند در تیم بزرگی مثل پرسپولیس جا بیفتند و در حد این تیم بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.