بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری اسطوره پرسپولیس از اقدام بزرگ عزیزی خادم

بهزاد داداش‌زاده : شهاب الدین عزیزی‌ خادم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم زد و دست دلال‌ها و  مافیا را از فوتبال ایران کوتاه کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 10:55
بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره اوضاع این تیم صحبت کرد

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : از مسئولان می‌خواهم کمک کنند تا یک فوتبال سالم داشته باشیم، عزیزی‌خادم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم زده و دست دلال‌ها و  مافیا را از فوتبال ایران کوتاه کرده به همین خاطر از او تشکر می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش‌زاده در رابطه با بازی پرسپولیس و فولاد اظهار داشت:

۳ بازی اول هر تورنمنت و لیگی حائز اهمیت است. به خصوص بازی نخست؛ چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت ندارند و می‌توانند بهترین نتایج را رقم بزنند. مثل بازی گل‌گهر – تراکتور که یک نتیجه غیرقابل پیش‌بینی رقم خورد. امیدواریم فردا هم پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد دل هواداران را شاد کند.

وی با بیان اینکه هر دو تیم پرسپولیس و فولاد تغییرات زیادی داشتند گفت:

فولاد تغییرات بیشتری داشته، پرسپولیس نیز ۳۰ درصد از بازیکنان تاثیرگذارش تغییر کرده است. شاگردان گل‌محمدی باید امروز با یک ترکیب ایده‌آل وارد زمین شوند تا ۳ امتیاز بازی را بگیرند و آرامش به تیم بازگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل الهلال نباخت! یک تیم ایرانی باخت، عنوان کرد:

پرسپولیس با مشکلاتی که پیش از بازی داشت، قبل از بازی ۳ – ۰ باخت. فاصله پرسپولیس و الهلال ۳ گل نبود اما بضاعت فوتبال ایران و دانش مربیان ما همین است. پرسپولیس هم در حد یک تیم ایرانی و هم در سطح آسیا خوب است، اما در چهار تیم نهایی آسیا با مشکل مواجه است؛ چون کشور‌های دیگر هزینه‌های زیاد برای تیم‌هایشان می‌کنند. به‌ عنوان یک پرسپولیسی به تیم محبوبم افتخار می‌کنم؛ چراکه قهرمانی‌های پرسپولیس همیشه در ایران قابل ستایش بوده و هست.

بهزاد داداش‌زاده در پایان گفت:

تیم‌ملی هم روزهای خوبی را تجربه می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. موفقیت تیم ملی موفقیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. اما متاسفانه تیم‌ملی تنها متشکل از سه، چهار تیم شده است. از مسئولان می‌خواهم کمک کنند تا یک فوتبال سالم داشته باشیم. عزیزی‌خادم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم زده و دست دلال‌ها و  مافیا را از فوتبال ایران کوتاه کرده به همین خاطر از او تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.