بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری اسطوره پرسپولیس از مقصران اصلی شکست تلخ مقابل الهلال

بیژن ذوالفقار نسب : مدیران پرسپولیس در شرایط بازی مقابل الهلال عملکرد خوبی نداشته و ضعیف بودند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 21:05
بیژن ذوالفقار نسب درباره اوضاع باشگاه پرسپولیس صحبت کرد

بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت پرسپولیس گفت : مدیران پرسپولیس در برخی زمینه‌ها خوب عمل نکردند که نتیجه‌اش حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقار نسب روز پنجشنبه با اشاره به اینکه حسرت تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در آسیا به نزدیک ۳۰ سال رسیده است، اظهار داشت:

متاسفانه شرایط به نحوی شده که نمی‌توانیم رقابت کنیم. این روزها در فوتبال دنیا حرف اول را پول می‌زند. مبلغ قرارداد یک بازیکن الهلال برابر است با بودجه کل باشگاه پرسپولیس؛ همین شرایط منجر می‌شود که تیم‌ها ما از رقابت در سطح بین المللی خارج شوند.

پشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد:

شما اگر نگاه کنید در سال‌های اخیر بازیکنان ما به محض دریافت پیشنهاد از یک باشگاه خارجی، می‌روند. در این شرایط تیمی مانند پرسپولیس هم که تا این مرحله از لیگ قهرمانان بالا می‌آید کار بزرگی کرده است. با این حال مشکلات زیادی هم در این راه وجود داشت و جالب اینجا است که الان باز هم برخی می‌گویند فوتبالیست‌های ما فراری شده‌اند!

بیژن ذوالفقار نسب با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت:

پرسپولیس چند بازیکن ملی‌پوش را از دست داد و در سوی مقابل چه بازیکنانی جذب شدند؟ نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم اما دست سرمربی تیم خالی بود. از طرفی یک روز مهم در آستانه یک بازی حساس برای پرسپولیس به خاطر مشکلات پرواز از دست رفت. می‌توان گفت مدیران پرسپولیس در این شرایط عملکرد خوبی نداشته و ضعیف بودند و همین موضوع شاید یکی از عوامل اصلی حذف آنها بود.

وی گفت:

باید زیرساختی فراهم شود که باشگاه‌های ما هم بتوانند با تیم‌های متمول در سطح بین المللی رقابت کنند. شاید فوتبال ما نسبت به ۲۰ سال پیش ۲۰درصد پیشرفت داشته اما سرعت پیشرفت دیگر رقبای ما چندین و چند برابر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.