بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ سوتی عجیب کاپیتان تیم ملی فوتسال در بازی آرژانتین فضای مجازی را منفجر کرد + سند

فیلم ؛ بی توجهی عجیب علی اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال در بازی مقابل آرژانتین

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 | 11:03


فیلمی از بی توجهی عجیب علی اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در وقت استراحت در بازی مقابل آرژانتین را در بخش ویدیو این خبر مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال ایران پس از دو پیروزی متوالی مقابل صربستان و آمریکا، شب گذشته در شرایطی برابر آرژانتین قرار گرفت که این تیم هم به برد رسیده و بخاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه F جام جهانی قرار داشت. شاگردان ناظم‌الشریعه همانند حریف خود در نیمه اول بازی کار خاصی انجام ندادند، اما آرژانتین در نیمه دوم ۲ گل به ثمر رساند که یکی از آنها را علی‌اصغر حسن‌زاده به زیبایی پاسخ داد، اما دومین گل در فاصله یک دقیقه به پایان مسابقه به شکل عجیبی مردود شد تا در نهایت ایران با شکست ۲ بر یک بازی مقابل قهرمان جهان را تمام کند.

در دقایق پایانی نیمه دوم ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی درخواست وقت استراحت می کند و همه بازیکنان به سوی کادرفنی می آیند اما علی اصغر حسن‌زاده توجهی به وقت استراحت نکرد و در زمین مشغول دفاع کردن بود که بعد با سر و صدای هم تیمی های خود متوجه وقت استراحت شد و به سمت کادرفنی آمد.

فیلمی از بی توجهی عجیب بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در وقت استراحت در بازی مقابل آرژانتین را در بخش ویدیو این خبر مشاهده می کنید.

این سوتی عجیب علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مقابل آرژانتین حسابی در فضای مجازی بازتاب داشته است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.