بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از حریف پرسپولیس در یک چهارم‌ لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس امیدوار به رویارویی با تیم الوحده امارات در این مرحله لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 | 10:00
پرسپولیس امیدوار است در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحده امارات برود

طرفداران و حتی بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوارند در این مرحله به مصاف تیم الوحده امارات بروند، چرا که قرمزهای پایتخت نشین همواره برابر الوحده موفق بوده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان یکی از تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان این فصل نام گرفت و قرار است از میان تیم های الهلال، النصر و الوحده مقابل یک تیم صف آرایی کند. تیم هایی که به ترتیب با شکست استقلال، تراکتور و الشارجه به یک چهارم نهایی راه یافتند.

آن چه مشخص به نظر می رسد این است طرفداران و حتی بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوارند در این مرحله به مصاف تیم الوحده امارات بروند چرا که قرمزهای پایتخت نشین همواره برابر الوحده موفق بوده‌اند. به جز باخت در بازی نیمه تشریفاتی دور برگشت دور گروهی این فصل، پرسپولیس سه دیدار پیشین مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته و بی شک تقابل با این تیم قرعه ساده تری محسوب می شود. به هرحال نمی توان از این واقعیت گذشت که الهلال و النصر از امتیاز میزبانی برخوردارند و تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل پرسپولیس و صعود به مرحله بعد به کار خواهند گرفت.

گفتنی است قرعه کشی این مرحله باتوجه به شرایط کرونا به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شود و قرار است ساعت ۱۱:۳۰ امروز (جمعه) به انجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.