بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمود فکری بی خیال فرهاد مجیدی نمی شود ؛ افشاگری دوباره اسطوره از پشت پرده عجیب استقلال + سند

محمود فکری : رشید مظاهری برای هر کلین شیت 50 میلیون می گیرد ؛ کاسبی هایی در باشگاه هستند که با استفاده از نام استقلال درآمد کلان می گیرند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 | 9:02


محمود فکری سرمربی پیشین استقلال گفت : هیچکس درباره مشکلات استقلال صحبت نمی کند و با دریافت پول ساکت می شود، رشید مظاهری برای هر کلین شیت ۵۰ میلیون تومان دریافت می کند، آدم های کاسبی در اینجا هستند که با استفاده از نام استقلال درآمد های کلانی به دست می آورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری سرمربی پیشین استقلال با انتقاد شدید از اوضاع باشگاه استقلال به دوربین صدا و سیما گفت :

مشکلات زیادی در باشگاه استقلال وجود دارد اما هیچکس درباره آن صحبت نمی کند و به دلیل ترس از فحاشی در فضای مجازی با دریافت پول راحت ساکت می شوند.

محمود فکری از سهم خود در ناکامی های این فصل استقلال گفت :

فضایی را به وجود آورده اند که باعث شد بازیکن گستاخ بشود و نگذاشتند من فضایی را به وجود بیاورم که همه بازیکنان در اختیار تیم باشند.

سرمربی پیشین استقلال با بیان پشت پرده مافیایی استقلال گفت :

آدم های کاسبی در اینجا هستند و ما داریم گول این افراد را می خوریم، با استفاده از نام استقلال درآمد های کلانی به دست می آورند و دست به هر کاری می زنند تا من و امثال من که کل دوران جوانی مان را پای استقلال گذاشتیم تخریب کنند، اصلا مشخص نیست که این افراد چه کسی هستند و از کجا خط می گیرند که این گونه به پیشکسوت های استقلال توهین سنگین می کنند.

فکری درباره رشید مظاهری گفت :

رشید مظاهری در زمان من  هم محبوب بود و هم در تیم ملی حضور داشت و برای هر کلین شیت ۵۰ میلیون تومان دریافت می کرد اما بعد از مسابقه مصاحبه می کرد و می گفت من رفتارم طوری است که بازیکنان استرس می گیرند.

پیشکسوت استقلال افزود :

تمام پول ها و پاداش های استقلال را آقای عبدیان و آقای نامداری پرداخت می کردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.