بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سر مربی تیم ملی پرتغال : این یک فینال بود و ما پیروز شدیم

نویسنده : چندرسانه ای پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1395 | 9:31
سر مربی پرتغال

سرمربی تیم ملی پرتغال : دیدار مقابل کرواسی را دیدار فینال توصیف کرد که تیمش توانسته با خوش شانسی در آن پیروز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی پرتغال بعد از کسب برتری یک بر صفر تیمش مقابل کرواسی در پایان ۱۲۰ دقیقه نبرد در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ در کنفرانس خبری گفت:بازی بسیار تاکتیکی بود، ما سعی کردیم پیروز شویم اما کرواسی به ما اجازه نمی داد. ما هم به آنها اجازه نمی دادیم پیروز شوند.شما باید هر دوی روی سکه را ببینید.

ما با تیم شگفت انگیزی روبرو بودیم،آنها بهترین فوتبال ها را در مرحله گروهی انجام دادند. آنها همیشه سعی می کنند فوتبال خاص خود را بازی کنند.

سانتوس افزود:ما برای این بازی آماده شده بودیم،من تیم را برای مبارزه و استفاده از نقاط ضعف حریف آماده کرده بودم.به آنها اجازه ندادیم زیاد ضد حمله بزنند،توجه ویژه ای به این موضوع داشتیم.

ما گاهی اوقات در حمله خوب بودیم اما من معتقدم که باید بهتر شویم. در نیمه اول برنامه ما این بود که بیشترین بهره را از مان ببریم و مدافعان حریف را به جلو بکشیم.

سرمربی پرتغال درباره تیم خود نیز گفت:گاهی اوقات فکر می کنم ما باید توپ را سریع تر پاس می دادیم، اما آنطور که می خواستیم نشد. اما ما باید به کرواسی تبریک بگوییم، آنها اجازه ندادند که ما آنطور که می خواستیم بازی کنیم.

سانتوس در پایان گفت:این یک فینال بود و ما پیروز شدیم. امروز ما خوش شانس بودیم. اما فکر می کنم منصفانه بود. بازی بسیار سختی مقابل لهستان داریم و باید خود را برای آن بازی آماده کنیم.ما دوست داریم زیبا بازی کنیم اما همیشه با بازی زیبا نمی توان قهرمان یک تورنمنت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.