بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارشناس وزنه‌برداری : جوان‌ها می‌توانند جایگزین پیشکسوتان شوند

حسن عربشاهی : وزیر ورزش قول داده بودجه را بیشتر می‌کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 | 11:50
همایون تیموری - وزنه برداری - تقی آقازاده - حسن عربشاهی - داوود عباسی - غلامرضا سیاهپور

کارشناس وزنه‌برداری ایران گفت: سلطانی‌فر قول داد بودجه بیشتر شود تا فدراسیون بتواند تلاشش را بیشتر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن عربشاهی درخصوص شرایط کنونی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: مسئولان این رشته تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که در رقابت‌های جهانی، المپیک و آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم. درالمیک ریو موفق ظاهر شدیم و اگر در حق سلیمی اجحاف نمی‌شد اکنون سه مدال کسب کرده بودیم چون از نظر من که ۵۰ سال است در حوزه‌ی وزنه ‌برداری فعالیت می‌کنم حرکت دوم بهداد خطا نبود.

حسن عربشاهی با اشاره به صحبت‌های خود با سلطانی‌فر عنوان کرد: فدراسیون وزنه ‌برداری باید از لحاظ بودجه حمایت شود، چند روز پیش نزد وزیر ورزش رفتم و به او گفتم که رشته‌هایی مانند کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری باید بودجه کاملی داشته باشند که بتوانند نتایج خوبی کسب کنند و بر این اساس سلطانی‌فر هم قول داد بودجه بیشتر شود تا فدراسیون بتواند تلاشش را بیشتر کند.

حسن عربشاهی درمورد وضعیت پیشکسوتان گفت: فدراسیون باید بودجه‌ی مناسبی داشته باشد تا به بیشکسوتان هم رسیدگی کند، علی مراد هر وقت با پیشکسوتان روبرو می‌شود احترام می‌گذارد اما برای رسیدگی بیشتر باید منابع مالی بیشتری در اختیار فدراسیون باشد با این وجود مرادی در حد توان پیشکسوتان را حمایت می‌کند و همانطور که مشاهده می‌شود حدود ۲۰ نفر از پیشکسوتان را به مسابقات جهانی آلمان اعزام کرد که این حرکت قابل تحسینی است و اگر وزیر ورزش توجه داشته باشد فدراسیون هم اقدامات بیشتری در این خصوص انجام می‌دهد.

پیشکسوت وزنه برداری ایران درباره‌ فرصت دادن به جوان‌ها در عرصه این رشته تصریح کرد: وقتی که تیم ملی مدیریت خوبی داشته باشد و سرمربی هم موفق باشد به طور قطع روند رو به رشد‌ی را خواهیم داشت و اکنون هم نواب نصیر شلال می‌تواند به عنوان یک مشاور فنی به انوشیروانی در این زمینه کمک کند.

حسن عربشاهی افزود: از طرفی برنامه‌ی استعدادیابی که فدراسیون در پیش گرفته کمک می‌کند در المپیک‌های بعدی جوان‌ها حضور داشته باشند و این مسئله موجب می‌‌شود درآینده خلاء نداشته باشیم، همچنین این فرصت دادن به جوانان درحقیقت فرصتی است که در آینده این افراد جایگزین پیشکسوتان شوند.

حسن عربشاهی درپایان خاطر نشان کرد: اکنون زمانی که فدراسیون درخواست کند در مسابقات حساس به عنوان هیئت ژوری حضور پیدا می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.