بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوستون سلتیکس 109-81 میلواکی باکس / حذف مدافع عنوان قهرمانی؛ بوستون رقیب میامی در فینال کنفرانس شرق شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲:۴۳

بوستون سلتیکس از سد میلواکی باکس گذشت.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های پلی آف NBA و در راند دوم بازی ها، بوستون سلتیکس در هفتمین و آخرین مسابقه این سری میزبان میلواکی باکس بود. بوستون که بازی قبلی را در خانه حریف پیروز شده بود به دنبال آن بود تا با کسب یک پیروزی خانگی، این سری را به نفع خود به اتمام برساند و راهی فینال کنفرانس شرق شود. در نهایت این مسابقه بسیار حساس برگزار شد و سلتیکس قاطعانه و با نتیجه 109-81 پیروز شد.

 بازی با شروع بهتر باکس همراه شد اما هرچه از مسابقه گذشت، بوستون عملکرد بهتری داشت. در کوارتر سوم، دفاع فوق العاده بوستون تمامی راه ها را بر باکسی ها بست و در این میان بازی خوب گرنت ویلیامز و پیتون پریچارد، بیش از هرچیزی به چشم می آمد. این سبک از بازی تا انتها ادامه یافت تا بوستونی ها در خانه یک صعود بزرگ را در یک سری هفت مسابقه ای جشن بگیرند.

در بخش آماری در تیم بوستون، گرنت ویلیامز یک بازی رویایی را پشت سر گذاشت. این بازیکن آمار درخشان 27 امتیاز و 6 ریباند را به ثبت رساند تا تیمش برنده میدان شود. در سوی مقابل اما یانیس آنتتوکومپو 25 امتیاز آورد ولی این عملکرد او برای فرار از شکست کافی نبود. 

بدین ترتیب این سری با برتری 4-3 سلتیکس پایان یافت و آنها راهی فینال کنفرانس شرق و رقیب میامی هیت شدند. انتظار می رود شاهد یک سری بسیار تماشایی میان هیت و سلتیکس باشیم.

آمار‌ بازی

میلواکی باکس
بوستون سلتیکس

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *