بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گندوگان: شب فوق العاده ای بود و بسیار خوشحالیم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۴۹

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی با تک گل رودری از سد اینترمیلان گذشت تا برای اولین بار قهرمان چمپیونزلیگ شود. ایلکای گوندوگان، کاپیتان آبی‌ها که به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد ترجیح داد در پایان فینال فقط از قهرمانی و تکمیل سه‌گانه صحبت کند که اشک او را در پایان بازی جاری کرد.

او صحبت های خود را این گونه شروع کرد: "این یک شب فوق العاده است و ما بسیار خوشحالیم. با کلمات نمی توان حسی که داریم را وصف کرد. ما امشب تاریخ سازی کردیم."

ستاره آلمانی سیتی در مورد مقاومت قابل توجه اینتر گفت: "به هر حال این فینال چمپیونزلیگ بود و مشخص است که هر دو تیم کار سختی داشتند. در نیمه اول موقعیت های خوبی از دست دادیم و کار را در نیمه دوم با استرس شروع کردیم. با این وجود می دانستیم که باید در این نیمه سطح عملکرد خود را بالاتر ببریم."

گوندوگان در مورد فشاری که بابت تکمیل شدن سه‌گانه روی بازیکنان تیم وجود داشت گفت: "از اینکه همه در مورد سه‌گانه صحبت می کنند اطلاع داشتیم و فشار ناشی از آن را احساس می کردیم. تیم ما اما یک ویژگی مهم دارد و برای مدیریت چنین لحظات پرفشاری ساخته شده است. ما این کار را به بهترین نحو در بازی امشب انجام دادیم."

او فصل موفقش با سیتی را این گونه توصیف کرد: "این به یک افسانه می ماند! نه تنها کاپیتان بودن بلکه بازی کردن برای سیتی زیر نظر پپ خود یک امتیاز بزرگ برای هر بازیکنی به شمار می رود."

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *