بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا: منتقدانم الان هر چه می خواهند بگویند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۴۹

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا دومین سه گانه دوران حرفه ای خود را بعد از بارسلونا در سال 2009 جشن گرفت:"اینزاگی به فینال بازخواهد گشت، نراتزوری تیم بزرگی است."

در یک لحظه گواردیولا روی زمین زانو زد. چشمان کاملاً باز بود، کف دست ها روی چمن، نگاه کاملا خیره شده، هیجان زده و فکر می‌کرد که لائوتارو مارتینز پیش از سیو ادرسون چقدر به گلزنی و پیش افتادن از منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان نزدیک شده بود.

او در فینال 2021 مقابل چلسی شکست خورد و سال پیش هم در نیمه نهایی مغلوب رئال مادرید شده بود. این بار اما همه چیز فرق داشت، پپ برای سومین بار مانند زین الدین زیدان و باب پیزلی قهرمان اروپا می شود. سرمربی سیتی دومین سه گانه دوران حرفه ای خود را با همسرش در زمین جشن گرفت. او به اسکای گفت:"هنوز باید اتفاقی که افتاد را هضم کنم. ایده بازی همیشه یکسان است، امروز ما با مشکل مواجه شدیم."

اینزاگی دوباره به فینال برمی‌گردد

به اینتر تبریک می‌گویم، تیم پرشوری هستند. حدس می‌زنم چه دیداری پیش روی ماست چون دو سال پیش را گذراندیم، اما دومین باشگاه بودن در اروپا چیز کمی نیست.  اینتر تیمی سرسختی بود و آن‌ها از نظر بدنی بسیار قوی بودند. من به اینزاگی می گویم که به فینال برمی گردد."

قبلا فاجعه بودیم

لیگ قهرمانان یک رواج است. در مسابقات قبلی ما یک فاجعه بودیم، زمانی که می توانستیم برنده شویم شکست خوردیم و و این بار می توانستیم ببازیم اما برنده شدیم…"

جواب منتقدان؟

حالا شاید من عاقل تر هستم؟ و اگر ادرسون این سیو را انجام ندهد چه؟ حالا هر چه می خواهید بگویید، مهم این است که ما در 7-8 سال گذشته همیشه در اوج بوده‌ایم!

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *