بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل عدم برگزاری مبارزه در وزن ۹۷ کیلوگرم فاینال ایکس چه بود؟

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۰۶
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پایانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا بامداد امروز (21 خرداد) به انجام رسید تا ملی‌پوشان این کشور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد مشخص شوند.

در حالی که یکی از جذاب‌ترین و شاید پرهیجان‌ترین مبارزات فاینال ایکس می‌توانست جدال دوباره کایل اسنایدرِ قهرمان جهان و المپیک با جی‌دن کاکس قهرمان چندین دوره جهان برای رسیدن به دوبنده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی آمریکا باشد، اما این مبارزه برگزار نشد.نتایج کشتی اول فاینال ایکس مشخص شد؛ از شکست گیلمان و حریف رحمان تا عدم برگزاری مبارزه کاکس – اسنایدر

جی‌دن کاکس که پیش از این صحبتی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش نداشت، آخرین کشتی‌گیری بود که به محل وزن‌کشی آمد. او از صندلی چرخدارش بلند شد و با عصا وزن‌کشی کرد در حالی که کسی نمی‌دانست چه تصمیمی دارد. کاکس در وزن‌کشی شرکت کرد، اما به دلیل آسیب‌دیدگی مقابل اسنایدر کشتی نگرفت.

اینطور که پیداست، کاکس که انتخابی المپیک 2020 توکیو مقابل اسنایدر را به دلیل دیر رسیدن به محل وزن‌کشی از دست داده بود، نمی‌خواست این بار به دلیل آسیب‌دیدگی این مصاف را از دست بدهد، به همین دلیل وزن‌کشی کرد و فدراسیون کشتی آمریکا را در جریان آسیب‌دیدگی‌اش قرار داد، اما کشتی نگرفت.

باید دید دلیل او برای کشتی نگرفتن از سوی فدراسیون کشتی آمریکا قابل قبول خواهد بود و آیا در تاریخ دیگری بین او و اسنایدر مبارزه انتخابی برگزار می‌شود یا خیر.

کاکس که پیش از ملی‌پوش شدن کامران قاسم‌پور، قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان بود، در دو سال اخیر به دلیل شکست مقابل قهرمان ایرانی، طلای 92 کیلوگرم را با برنز و نقره عوض کرده است.

او اگر شانس رویارویی مقابل اسنایدر را از دست بدهد، امسال در مسابقات جهانی غیبت خواهد داشت.

زاهید والنسیا مدعی سابق 86 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده وزن 92 کیلوگرم آمریکا دورخیز کرده است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *