بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینزاگی: فینال را باختیم اما بازنده‌ای سربلند هستیم/ باخت حق اینتر نبود

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۰۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رؤیاپردازی سیمونه اینزاگی برای کسب مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با شکست یک بر صفر شاگردانش در فینال این رقابت‌ها برابر منچسترسیتی در استانبول به پایان رسید. با این حال عملکرد خوب مردان او مقابل سیتی، هواداران و بسیاری از کارشناسانی که تصور می‌کردند، نماینده انگلیس به آسانی پیروزی مسابقه می‌شود را غافلگیر و مجاب به تحسین نماینده ایتالیا کرد. در حقیقت اگر فرصت‌سوزی‌های روملو لوکاکو نبود، شاید داستان و نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد. با تمام اینها اینزاگی از نمایشی که مردانش برابر قهرمان انگلیس ارائه کردند، رضایت داشت.

او پس از بازی گفت: به بازیکنانم تبریک گفتم. آنها عالی بودند، بازی‌شان عالی بود. فینالی را باختیم که می‌خواستیم به هر قیمتی که شده آن را ببریم، اما با این وجود بازنده‌ای سربلند هستیم و باید احساس غرور کنیم. من بازیکنانی را که دارم، با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم و امروز هم همه دنیا دیدند که چرا این را می‌گویم. برابر حریفی بسیار قوی، ضعف از خودمان نشان ندادیم. درست است که خیلی افسوس می‌‌خوریم، اما باید به خودمان افتخار کنیم.پایان حسرت اروپایی منچسترسیتی با فتح لیگ قهرمانان/ گواردیولا بعد از 12 سال هت‌تریک کرد

 

اینزاگی افزود: حسرت خوردن هم طبیعی است. باخت در این ورزش بدترین چیز است. در عین حال ما باید به خاطر فصل فوق‌العاده‌ای که پشت سر گذاشتیم و به خصوص عملکردمان در فینال احساس غرور کنیم. حریف ما تیمی فوق‌العاده بود، اما بدون شک حق ما در این بازی باخت نبود.

سرمربی ایتالیایی اینتر ادامه داد: فوتبال همین است. با این شکست‌هاست که انسان رشد می‌کند. من هنوز در عجبم که چطور نتوانستیم در پایان بازی آن موقعیت را گل کنیم (ضربه سر لوکاکو). بدون شک حق‌مان از این بازی بیشتر از اینها بود.

اینزاگی تا سال 2024 با اینتر قرارداد دارد یعنی فقط یک سال دیگر اما با توجه به کارنامه خوب او در این فصل که شامل قهرمانی در سوپرجام، جام حذفی،‌ کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رسیدن به فینال این رقابت‌ها می‌شود، انتظار می‌رود که مدیران اینتر قراردادش را تمدید کنند.

سرمربی پیشین لاتزیو در این باره هم گفت: فعلاً ما نیاز داریم چند روزی استراحت کنیم. ما تابع خواست باشگاه هستیم. بعد از چند روز درباره آینده صحبت و برنامه‌ریزی خواهیم کرد. در این فصل زمان زیادی برای صحبت درباره مسائلی این چنینی نداشته‌ایم، اما من به بازیکنان و هواداران‌مان افتخار می‌‌کنم. کلاه‌مان را به نشانه احترام به من‌سیتی از سر برمی‌داریم، چون می‌دانیم که آنها در این سال‌های اخیر چقدر برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *