بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اختصاصی: چهار گزینه سرمربیگری استقلال مشخص شد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۹

به گزارش ایلنا، در خبری که باشگاه استقلال اعلام کرده است آورده که این باشگاه رزومه چهار مربی داخلی را مورد بررسی قرار خواهد داد و به زودی به توافق برای قبول سرمربیگری این تیم خواهد رسید. 

پیگیری خبرنگار ما نشان می‌‎دهد که چهار گزینه داخلی این باشگاه علیرضا منصوریان، جواد نکونام، ساکت الهامی و محمد ربیعی هستند که باشگاه ضمن دعوت آنها، به دنبال بررسی برنامه‌های آنها خواهد بود. 

منصوریان پیش از این سابقه هدایت استقلال را در کارنامه دارد و جواد نکونام هافبک اسبق این تیم نیز بعد از چند فصل حضور روی نیمکت تیم‌های خونه به خونه بابل، نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان، اکنون جدی ترین گزینه هدایت آبی‌هاست. ساکت الهامی که فصل گذشته حتی تا نزدیکی هدایت این تیم نیز پیش رفته بود و قرار بود جانشین فرهاد مجیدی شود، بار دیگر گزینه هدایت استقلال شده است و جالب ترین گزینه اما محمد ربیعی است که طی فصول اخیر روند رو به رشدی را در مس رفسنجان پشت سر گذاشته است. او در فصل گذشته در میان مدعیان توانست تیمش را به رتبه جالب توجه پنجم جدول برساند و بعد از صعود با نارنجی‌پوشان اکنون روند موفقی را با این تیم دنبال کرده است. 

باید دید در نهایت از میان چهار گزینه داخلی قطعی آبی‌ها و چند گزینه خارجی مدیران این تیم، در نهایت سکان هدایت استقلال برای فصل آتی به کدام مربی سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *