بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فحاشی سیاوش یزدانی به هوادار سپاهان و ساپینتو؛ وجود داری سر تمرین بیا!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۴

سیاوش یزدانی در فضای مجازی با یکی از هواداران سپاهان درگیری لفظی داشته و همچنین به ریکاردو ساپینتو نیز توهین کرده است.

به گزارش طرفداری، گسترش فضای مجازی باعث شده تا هواداران بدون واسطه با بازیکنان تیم خود در ارتباط باشند. صرف نظر از حاشیه هایی که همین روابط برای ستاره های فوتبال ایجاد کرده، در این بین برخی بازیکنان صبر کافی نداشته و برابر انتقاد هواداران با آنها درگیر می شوند.

سیاوش یزدانی بازیکن اسبق استقلال و کنونی سپاهان در فضای مجازی با یکی از هواداران سپاهان درگیر شده است. یکی از هواداران سپاهان پس از استوری سیاوش یزدانی با پیراهن آبی، از این بازیکن با لفظ بدی انتقاد کرده و پرسیده چرا وقتی بازیکن سپاهان است، با پیراهن آبی عکس منتشر می کند؟ سیاوش یزدانی، جواب این هوادار را به بدترین شکل ممکن داده و شدیدترین توهین ها را به این هوادار سپاهان کرده است. توهین های سیاوش یزدانی به این هوادار و جواب متقابل هوادار سپاهان به قدری زشت و منزجر کننده است که نمی توان آنها را در رسانه منتشر کرد.

سیاوش یزدانی در بخشی از صحبت های خود از این هوادار خواسته به سر تمرین سپاهان بیاید و آنجا با یکدیگر درگیر شوند! گویی تمرین سپاهان رینگ بوکس است و سیاوش یزدانی هم بازیکن حرفه ای فوتبال نیست!

یزدانی همچنین وسط دعوا با هوادار سپاهان، ساپینتو را هم از اهانت های خود بی نصیب نگذاشته است.

چت های منتشر شده از علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی و… فقط بخشی از حواشی ایجاد شده برای بازیکنان در فضای مجازی است. شاید زمان آن رسیده تا بازیکنان فوتبال حضور خود در فضای مجازی را کنترل کرده و عاقلانه تر تصمیم بگیرند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *