بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چند ستاره سرشناس لیگ برتر در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۱

برخی ستاره های لیگ که مدنظر یحیی گل محمدی هم هستند، همچنان منتظرند او از سفر دبی برگشته و لیست خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه دهد.

به گزارش طرفداری، در بلبشوی خریدهای باشگاه سپاهان که معلوم نیست مقررات جدید فدراسیون فوتبال در مورد سقف هزینه ها را رعایت می کند یا نه، باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای جذب بازیکن نداشته و رضا درویش به عنوان مدیرعامل و مدیران اجرایی زیر مجموعه اش همچنان منتظر لیست خرید و مازاد یحیی گل محمدی هستند.

یحیی گل محمدی که ابتدا در سفری چند روزه راهی ترکیه شد و حالا به دبی رفته است، هنوز زمان بازگشتش به ایران مشخص نشده و مسئولان باشگاه نیز خبری از او ندارند. اما واقعیت این است نه درویش و نه بقیه مدیران پرسپولیس تا زمان اعلام لیست یحیی گل محمدی قرار نیست بازیکنی جذب کنند و باید دید درنهایت سرمربی پرسپولیس چه زمانی تصمیم می گیرد تا در نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشد.

جالب اینجاست برخی از ستاره های لیگ که از سوی تیم های استقلال، سپاهان، تراکتور و حتی گل گهر پیشنهاد جدی دریافت کردند، هنوز پاسخی به این پیشنهادهای مالی نداده و در انتظار باشگاه پرسپولیس هستند.

حتی برخی از آن ها با درویش و مدیران او نیز تماس هایی برقرار کرده اند اما مدیران باشگاه به آن ها تاکید کرده اند تا زمانی که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی اجازه جذب بازیکن نداده و لیست خرید و فروش خود را به باشگاه ارائه ندهد، قرار نیست مذاکرات انجام شود. اگرچه این توقع می رفت سرمربی سرخ ها در سفر هم لیست خود را به باشگاه ارائه داده تا کارها پیش برود و پرسپولیس فرصت جذب ستاره های لیگ را از دست ندهد اما هنوز چنین اقدامی انجام نشده و حتی وضعیت ماندن یا رفتن خود را هم مشخص نکرده است.

از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت یحیی گل محمدی چه زمانی به ایران بازگشته و اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد یا سرخ پوشان پایتخت قرار است همچنان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات را از دست بدهند. ضمن این که باید دید ستاره های لیگ که تمایل به حضور در باشگاه پرسپولیس دارند تا چه زمانی و تا کجا صبوری به خرج داده و پیشنهاد دیگر تیم های دولتی و صنعتی را نادیده خواهند گرفت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *