بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا از جذب ایلکای گوندوعان مطمئن است / موندو دپورتیوو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸

طرفداری – موندو دپورتیوو | پس از شکست در پروژه بازگرداندن لیونل مسی، بارسا حالا همه تمرکزش را روی نهایی کردن انتقال ایلکای گوندوعان قرار داسده است و می خواهد هر چه سریعتر این انتقال را به سرانجام برساند. از قرار معلوم بلوگرانا با هافبک 32 ساله آلمانی برای امضای قراردادی سه ساله به توافق رسیده و از بابت جذب او به عنوان بازیکن آزاد مطمئن است. سران بارسا قصد دارند پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا، به صورت رسمی از این خرید رونمایی کند. 

ایلکای گوندوعان چند هفته قبل به افراد نزدیک به بارسلونا قول داده که به زودی با این باشگاه قرارداد امضا می کند و بارسا هم انتظار دارد او پس از فینال لیگ قهرمانان به قول خودش عمل کند. در همین حال منچسترسیتی هنوز به متقاعد کردن گوندعان برای تمدید قرارداد امیدوار است؛ مخصوصا پس از عملکرد خارق العاده او در ماه های پایانی فصل جاری. 

به نظر می رسد نیمه تمام ماندن پروژه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، باعث شده است آن دستمزدی که قرار بود به ستاره آرژانتینی پرداخت شود، حالا به ایلکای گوندوعان اختصاص پیدا کند. در ضمن منچسترسیتی هم از همین حالا جانشین این هافبک آلمانی را انتخاب کرده و در آستانه امضای قرارداد با متئو کواچیچ، هافبک 29 ساله چلسی قرار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *