بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توافق گوندوگان با بارسلونا برای عقد قراردادی ۳ ساله

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۳
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایلکای گوندوگان که جدایی‌اش از منچسترسیتی در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد قطعی است، به نظر می‌رسد در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد. نشریه فرانسوی «اکیپ» گزارش داد؛ گوندوگان 32 ساله از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم پیشنهاد دارد اما ترجیح می‌دهد راهی بارسلونا شود.

بر اساس گزارش روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ گوندوگان با بارسلونا برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده و انتظار می‌رود پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا با این باشگاه قرارداد رسمی امضا کند. گفته می‌شود همسر این هافبک آلمانی نیز بر پیوستن ایلکای به جمع کاتالان‌ها تأکید دارد.ابراز تمایل نیمار برای بازگشت به بارسلونا

گوندوگان که در فینال جام حذفی انگلیس هر دو گل منچسترسیتی را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند و باعث شد تا به اینجای کار تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا به دو قهرمانی (لیگ برتر و جام حذفی) برسد، حالا در بازی فردا شب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مصاف با اینتر به دنبال کسب سومین قهرمانی خود و ثبت سه‌گانه قهرمانی هستند.

گوندوگان که در سال 2016 از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در 303 بازی برای این تیم به میدان رفته و در 100 گل به ثمر رسیده این تیم نقش داشته که از این بین 60 گل‌زده به نامش به ثبت رسیده و 40 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *