بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلوگیری از پخش تیتراژ ویژه فوتبال 120؛ این پایان عادلانه نبود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱

از پخش تیتراژ ویژه قسمت پایانی فوتبال 120 جلوگیری شد.

به گزارش طرفداری، شب گذشته برنامه فوتبال 120 به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور برای آخرین بار روی آنتن شبکه ورزش رفت. برنامه ای که به مدت 10 سال فوتبال اروپا را بررسی می کرد، با تصمیم عادل فردوسی پور و به علت اختلاف فردوسی پور با صدا و سیما برای همیشه تعطیل شد. بیشتر بخوانید: پایان همکاری عادل فردوسی پور و تلویزیون / ۱۲۰ هم تعطیل شد!

حمید محمدی مجری برنامه فوتبال 120 پس از اینکه اعلام کرد این برنامه به نقطه پایان خود رسیده است، از بینندگان خواست تیتراژ ویژه قسمت پایانی فوتبال 120 را ببینند اما در کمال تعجب از پخش این تیتراژ جلوگیری شد تا خداحافظی فوتبال 120 با بینندگان خود تکمیل نشود. صفحه منتسب به عادل فردوسی پور در اینستاگرام نوشت:

برنامه فوتبال 120 با تصمیم عادل فردوسی پور برای همیشه به اتمام رسید و دیگر تولید نخواهد شد. حمید محمدی مجری این برنامه، در پایان آخرین قسمت، مخاطبان را به دیدن تیتراژ پایانی دعوت کرد اما در عین ناباوری از پخش تیتراژ جلوگیری شد!

در ادامه ویدیو منتشر شده در صفحه منتسب به عادل فردوسی پور را می بینید که به وضوح نشان می دهد فوتبال 120 شب گذشته چگونه ناقص به پایان رسید.

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *