بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس آسیایی را تضعیف نکنید!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۹

این‌که صنعت نفت ماندنی شد، اتفاق بسیار خوبی بود، این‌که سپاهان همیشه مدعی باشد، بسیار مبارک است. این‌که تراکتور ورزشگاه تبریز را مملو از تماشاگر می‌کند، بهترین اتفاق است اما همه این‌ها دلیل نمی‌شود که پرسپولیس و استقلال تضعیف شوند. آن‌ها به عنوان تیم‌هایی که در همه ایران هوادار دارند، باید قوی بمانند تا حال مردم با فوتبال کمی خوب شود و تیم‌های ملی قوی‌تری هم داشته باشیم.

الان دوستان دولتی آمده‌اند قانون سقف بودجه را برای باشگاه‌ها گذاشته‌اند که صددرصد به ضرر تیم‌های دولتی و به خصوص پرسپولیس و استقلال است. آن‌ها باید سالی ۳۰۰میلیارد هزینه کنند در حالی که تیم‌های خصوصی می‌توانند مثلا ۷۰۰میلیارد هزینه کنند. راه حل اساسی و درست هم این است که دولت محبت کند و دست از سر فوتبال بردارد تا بخش خصوصی وارد عمل شود. این‌که مثلا استقلال از وزارت ورزش به سمت سازمان خصوصی‌سازی برود، هیچ دردی را دوا نمی‌کند چون خصوصی‌سازی هم زیر نظر وزارت اقتصاد است و این وزارتخانه هم مثل وزارت ورزش دولتی است.

ختم کلام این‌که قانون سقف بودجه برای باشگاه‌ها درست مثل قانون چند سال پیش سقف قرارداد فوتبالیست‌ها (که تبدیل به کف قرارداد شد!) یک قانون صددرصد غلط است و دودش به چشم پرسپولیس و استقلال و مردمی می‌رود که تنها دلخوشی‌شان فوتبال است. پیشنهاد می‌کنیم آقای مخبر یا هر فرد دیگری که این قانون را گذاشته، نظر همه کارشناسان را بشنود نه فقط کارشناسان نزدیک به دولت را.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *