بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام دنیل لوی به منچستریونایتد: هری کین برای شما فروشی نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۵

طرفداری | پس از منچسترسیتی دیگر تیم شهر منچستر نیز نمی‌تواند هری کین را از تاتنهام خریداری کند. رئال مادرید امیدوار است انتقال هری کین را به سرانجام برساند.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا؛ هری کین اولویت رئال مادرید برای جانشینی کریم بنزما است ولی از همان روز اول کهکشانی‌ها می‌دانستند که انتقال مهاجم تاتنهام سخت خواهد بود. با این حال وضعیت تاتنهام نسبت به سال‌های گذشته فرق دارد. تاتنهام گریبانگیر مشکلات مالی شده و به کسب درآمد از بازیکن خود نیاز دارد. با ظهور تیم‌هایی مثل استون ویلا و نیوکاسل نیز جایگاه‌ این تیم در بین تیم‌های بزرگ انگلیس به خطر افتاده، اتفاقی که بیش از پیش دنیل لوی را متوجه اشتباهات خود کرده است. در مورد فروش کین، دنیل لوی تصمیم گرفته است از فروش هری کین به منچستریونایتد خودداری کند، مانند تابستان 2021 و زمانی که تاتنهام پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد.

با رد پیشنهاد منچستریونایتد و منچسترسیتی، تاتنهام به هری کین مدیون خواهد بود. مهاجم انگلیسی به خوبی می‌داند برای کسب عناوین قهرمانی آخرین شانس خود را در دست دارد. از نظر کین با توجه به این که یک سال قرارداد دارد و بحث علاقه تیمی خارجی در میان است، شاید دنیل لوی از موضع خود کوتاه بیاید. رئال مادرید در حال حاضر روی انتقالی کار می‌کند که به هیچ‌وجه آسان نیست اما امیدوار است در پایان با رقم 80 میلیون یورو کین را به سانتیاگو برنابئوی جدید بیاورد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *