بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسکارونی: دیگر به مالدینی نیازی نداشتیم؛ او در تشکیلات میلان راحت نبود و بهتر بود جدا شویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۷

اتفاق بزرگ این هفته در میلان، برکناری پائولو مالدینی و ریکی ماسارا از کادر مدیریت بود. این موضوع باعث شد هواداران و بازیکنان میلان در شوک فرو روند. پائولو اسکارونی، رئیس میلان در گفتگو با کوریره دلا سرا گفت:

ما همه رابطه خوبی با پائولو مالدینی داشتیم و او یک جنتلمن است. او کسی است که با میلان ارتباط ویژه ای دارد و در باشگاه خوب کار کرد. با این حال ما در حال دنبال کردن یک مدل خلاقانه تر برای چگونگی اداره باشگاه داریم. این باعث شد ما سعی کنیم تمام فعالیت ها در راستای دانشمندی پیش برود. ما در یک تیم کار می کنیم. این یک مدل سازمان یافته است که سهامداران باشگاه اهمیت زیادی به آن می دهند. فراموش نکنیم او در ورزش متخصص است و در فعالیت هایش موفق بود. بنابراین وقتی او چیزی را پیشنهاد بدهد، ما توجه ویژه ای به آن داریم. ما احساس کردیم پائولو در این سازمان و تشکیلات راحت نیست. بنابراین وقتی کسی راحت نباشد، بهترین کار این است که جدا شویم. 

اسکارونی در مورد ناراحتی بازیکنان میلان از جدایی مالدینی گفت:

طبیعی است آنها ناراحت باشند اما از سوی دیگر آنها بازیکنان حرفه ای هستند و به تغییرات عادت دارند. آنها درک خواهند کرد این تصمیم در جهت پیشرفت بوده است. این موضوع را برای آنها توضیح خواهیم داد. کاملا درست است که مالدینی تاثیر بالایی در مذاکرات جذب بازیکنان داشت و از او خیلی ممنونم اما همچنین باید بگویم ما دیگر به آن اندازه به او نیازی نداریم. امیدوارم این حرف نشانه ناسپاسی نباشد. در آن زمان میلان تازه دوران لی یونگ هونگ را پشت سر گذاشته بود و در جذب استعدادها مشکل داشت. میلان کنونی اسکودتو کسب کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است. بنابراین فکر می کنم باشگاه در مجموع جذاب تر شده است. 

بعضی رسانه ها گزارش داده اند مالدینی قصد داشته استفانو پیولی را اخراج کند و آندره آ پیرلو را به میلان بیاورد. اسکارونی در پاسخ به این موضوع گفت:

من نمی خواهم وارد موضوع اخراج شوم اما می توانم بگویم بله، پیولی کاملا در مرکز پروژه ما حضور دارد. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *