بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیوید مویس: قهرمانی در اروپا آن هم در فصلی که برای فرار از سقوط می جنگیدیم، باورنکردنی است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۴۱

مویس تیمش را از فرش به عرش رساند!

طرفداری | در دیدار نهایی لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۲/۲۳، وست هم با گل دقایق پایانی بوون و با نتیجه ۲-۱ فیورنتینا را شکست داد و جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر برد. دیوید مویس سرمربی چکش ها پس از پایان بازی در گفتگو با BT Sport گفت:

شب فوق‌العاده‌ای بود، من سابقه طولانی در فوتبال داشته ام اما چنین لحظات شیرینی را به ندرت تجربه کرده‌ام، یک افتخار تاریخی و اتفاقی عالی برای همه اعضای وست هم رخ داد. وست هم باشگاهی درخشان در شرق لندن است که نقش زیادی در فضای جامعه دارد، فضای خانوادگی این باشگاه عالی است و ما روز به روز در حال قوی‌تر شدن و بهتر شدن هستیم، امشب گام بزرگی در مسیر پیشرفت مداوم تیممان برداشتیم.  این فصل در اروپا شکست نخوردیم، باورنکردنی است!

بهترین لحظه دوران فوتبالم؟ بله! کم پیش می آید در حضور خانواده‌تان به چنین موفقیت بزرگی آن هم در آخرین دقایق بازی دست پیدا کنید، حس فوق‌العاده‌ای دارد.  اگر سه سال پیش وقتی کارم در وست هم را شروع کردم، کسی به من می گفت در فصلی که برای فرار از سقوط در لیگ می جنگی، قهرمان اروپا می شوی، قطعا به او می گفتم تو یک دیوانه هستی! فصل باورنکردنی‌ای از هر لحاظ را پشت سر گذاشتیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *