بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی: در اروپا فقط بارسلونا را می‌خواستم؛ برخی در باشگاه مخالف بازگشتم بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۰۱

طرفداری | بلاخره سرنوشت تیم بعدی لیونل مسی نیز مشخص شد و کاپیتان قهرمان جام جهانی 2022 به صراحت بیان کرد که می‌خواهد فصل بعد به کشور آمریکا و تیم اینتر میامی برود.

مسی در طی مصاحبه‌ای با اسپورت اظهار داشت که با وجود علاقه به بارسلونا اما می‌خواهد فوتبالش را در اینتر میامی ادامه دهد و اگر موضوع پول بود به عربستان سعودی و باشگاه الهلال می‌رفت.

پس از قهرمانی در جام جهانی و پس از آن‌که نتوانستم به بارسلونا برگردم به لیگ آمریکا می‌روم تا با آرامش بیش‌تری فوتبالم را ادامه دهم و از هر روزم لذت ببرم.  

فوق ستارۀ آرژانتینی در بخشی از صحبت‌هایش در مورد پیشنهادات اروپایی‌اش گفت:

پیشنهادهای دیگری به دستم رسید. از تیم‌های دیگر اروپا. ولی حتی به آن‌ها فکر هم نکردم. چون در اروپا قصدم فقط بازگشت به بارسلونا بود.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تصمیمش با هماهنگی بوسکتس و آلبا گرفته شد اظهار داشت:

می‌گویند که برنامه‌ها را با بوسکتس و آلبا چیده‌ایم، اما هر کسی برای آینده‌اش، خودش برنامه‌ریزی دارد. قطعا از حضور آن‌ها خوشحال خواهم شد اما این طور نبوده که از قبل برنامه آن را چیده باشیم.

لیونل مسی در ادامه مصاحبه‌اش افزود:

وقتی از بارسا رفتم، در سال 2021، لالیگا قبول کرده بود که قرارداد مرا ثبت کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و اصلا امکان پذیر نبود. خب، من ترسیدم نکند دوباره چنین اتفاقی بیفتد. نمی‌خواستم به بچه‌هایم بگویم که ما داریم به بارسلونا برمی‌گردیم و بعد از آن این اتفاق نیفتد. می‌خواستم خودم برای آینده‌ام تصمیم بگیرم و این تصمیم بازنگشتن به بارسلونا بود. هر چند که واقعا دوست داشتم برگردم.

نمی‌خواستم برگردم که دوباره بگویند به خاطر من مجبورند بازیکن بفروشند!

قبلا هم به خاطر یک سری مسائل که در دوران بازی من در بارسلونا حقیقت نداشت، بسیار سرزنش شدم. کمی از این مسائل خسته شده‌ام. نمی‌خواستم برگردم و باز هم بگویند به خاطر من مجبورند بازیکنان را بفروشند و از این دست صحبت‌ها. چنین چیزهایی شنیدم و نمی‌خواستم چنین اتفاقی به خاطر بازگشت من بیفتد.

ستارۀ سابق باشگاه بارسلونا در ادامه در مورد قهرمانی بارسلونا در لالیگا گفت:

واقعا از قهرمانی بارسلونا هیجان‌زده شدم. کل فصل تیم را دنبال می‌کردم و مثل هر هوادار دیگری لذت بردم. با ژاوی خیلی اوقات صحبت می‌کنیم. دوست داشت برگردم.

مسی می‌گوید او دوست داشت با هواداران بارسلونا به طرز بهتری خداحافظی کند.

دلم می‌خواست به شکل بهتری تیم را ترک می‌کردم و با هواداران خداحافظی بهتری داشتم. دلم می‌خواست مثل بوسکتس، آلبا، ژاوی و اینیستا خداحافظی کنم. به همین خاطر از سرودهای هواداران وقتی حتی آنجا نیستم لذت می‌برم.

مسی در بخش دیگر از صحبت‌هایش گفت که مطمئن هستم افرادی در بارسلونا مخالف حضور من بودند و برای برگشت من تلاشی نکردند.

بارسلونا هیچ‌گاه به من پیشنهاد رسمی نداد و هیچ صحبتی نداشتیم. در کل این مدت یک یا دو بار با رئیس لاپورتا صحبت کردم. فقط با ژاوی صحبت کرده بودم. اطمینان ندارم که بارسلونا نهایت تلاشش را برای جذب من کرده باشد. اما از این اطمینان دارم که افرادی در باشگاه بارسلونا نمی‌خواستند من برگردم و این اتفاق را برای باشگاه منفی می‌دانستند.

برندۀ هفت توپ طلای دنیای فوتبال اظهار داشت که پول هیچوقت اولویت او نبوده است.

پول هرگز برایم مشکل و یا اولویت نبوده است. حتی در مورد قراردادم با بارسلونا صحبتی هم نکردم. آنها برای من یک قرارداد فرستادند که نه رسمی بود و نه به امضای مدیریت باشگاه رسیده بود. اگر مسئله پول بود می‌توانستم راهی عربستان یا جاهای دیگر بشوم. پول زیادی مطرح بود اما تصمیم نهایی‌ام را به خاطر پول نمی‌گیرم.

لیونل مسی در پایان مصاحبه‌اش با تشکر از هواداران بارسلونا گفت:

دوست دارم همچنان ارتباط نزدیکی با باشگاه داشته باشم. دوباره در بارسلونا زندگی خواهم کرد و این تصمیمی بود که از قبل گرفته بودم. امیدوارم روزی بتوانم به تیم کمک کنم، چون این باشگاهی است که من دوستش دارم. می‌خواهم از هواداران بارسا به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کنم. و بله، قطعا دوست دارم روزی دوباره به اینجا برگردم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *