بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویدیو| درگیری وحشیانه هواداران با پرت‌کردن آتش و صندلی/ این جنون جهانی است!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۰۱

هواداران وستهام درگیر نزاعی بی دلیل با اولتراهای فیورنتینا که از صندلی و میله‌های فلزی استفاده می‌کردند، شدند. هولیگان‌ها در باری در پراک به هواداران وستهام حمله کردند و صحنه‌های وحشتناکی خلق کردند.

حدود ۳۰۰ هوادار وستهام، از جمله تعدادی از خانواده‌ها، در باری نشسته بودند  که در دام گروهی متشکل از ۱۰۰ نفر که زنجیر، کمربند و بطری در دست داشتند، افتادند.

یکی از شاهدان عینی، پل میسون ۴۶ ساله، به نشریه «سان» گفت: «انگار از ناکجاآباد بیرون آمدند، ما حدود ۱۰۰ نفر از آنها را دیدیم که می‌دویدند، کسی نمی‌دانست چه خبر است. ما در ابتدا حتی متوجه نشدیم که آنها طرفداران فیورنتینا هستند زیرا همه آنها سیاهپوش بودند. شروع به لگد زدن و مشت زدن به هرچه که سر راهشان بود کردند و هرج و مرج زیادی به وجود آمد. دیدم که بعضی از آنها زنجیر و کمربند و بطری در دست داشتند. خیلی وحشیانه بود. هواداران فقط نشسته بودند و در آرامش نوشیدنی می‌نوشیدند و لذت می‌بردند. این اتفاق کاملا بی‌دلیل افتاد.»

طبق گزارش پلیس ۱۶ نفر در این درگیری دستگیر شدند. پلیس نارنجک‌های بیهوش کننده را به داخل بار پرتاب کرد در حالی که طرفداران وستهام با ترس و وحشت سعی می‌کردند در برابر حمله از خود دفاع کنند. پلیس چک با تجهیزات ضد شورش به تعقیب گروه‌هایی از هولیگان‌های ایتالیایی که موفق به فرار از بار شدند پرداخت.

درگیری وحشتناک اولتراهای ایتالیایی با هواداران وستهام +ویدیو

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *