بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احتمال جدایی گلر پرسپولیسی از جمع سرخ‌ها

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۱

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی در انتقالی جالب توجه به عنوان سرمربی نساجی قائمشهر انتخاب شد تا سومین چالش دوران مربیگری خود را این تیم تجربه کند. او پیش از این به عنوان سرمربی پدیده مشهد اولین تجربه کاری‌اش را استارت زد و در ادامه راهی آلومینیوم اراک شد.

اکنون اما زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی علیرضا حقیقی بعد از قبول هدایت نساجی توسط مهدی رحمتی شکل گرفته و از اختلاف قدیمی بین این دو و تضاد رنگی آنها به عنوان دلیل این اتفاق یاد می‌شود. 

این در حالیست که علیرضا حقیقی بعد از پایان دوران حضور در اروپا و در بازگشت به لیگ برتر، با نساجی کار را دنبال کرده بود و توانست با درخشش در این تیم بین هواداران آن به محبوبیت برسد. حقیقی در فصل گذشته نیز با انگیزه زیادی در جام حذفی کار را دنبال کرد و به واسطه درخشش خصوصا در پنالتی‌ها، سهم زیادی در قهرمانی آنها و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد. حقیقی در این فصل و در حالیکه که نساجی شرایط نابسامانی را دنبال می‌کرد، با واکنش‌های خود در بیشتر دیدارها مانع از اتفاقات بدتر برای این تیم شده بود تا محبوبیت بین هواداران این تیم بیشتر نیز شود و اکنون اما باید دید چه تصمیمی را طرفین دنبال خواهند کرد.

باید دید تیم مدیریتی نساجی و صادق درودگر به عنوان مدیرعامل جدید این تیم، چه برنامه‌ای برای متقاعد کردن دو طرف برای همکاری پیش‌بینی خواهد کرد و پیش از آن، رحمتی و حقیقی را برای گفتگو پای یک میز خواهد نشاند؟

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *