بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری؛ مسی به اینترمیامی پیوست

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۱

به گزارش ایلنا، کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته به جنوب فلوریدا برود و در تیم اینتر میامی بازی کند. البته نام بارسلونا در میانه گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی مطرح شد و خورخه مسی، پدر او، اعلام کرد اولویت با بارسا است اما با در نظر گرفتن وضعیت مالی بی‌ثبات باشگاه بعید است بهترین گلزن تاریخ بارسلونا به آنجا برگردد.

فابریتزیو رومانو در توییتی که چند دقیقه پیش منتشر کرد مدعی شد این قرارداد به زودی رسمی می شود و مسی به تیم اینتر میامی خواهد پیوست.

photo_2023-06-07_19-31-25

جذب مسی می‌تواند جان تازه‌ای به میامی مستاصل ببخشد که در جدول کنفرانس شرق در رده آخر نشسته است. این در حالی است که تیم ملی آرژانتین هم برنامه دارد تا یک مرکز تمرین در جنوب فلوریدا بنا کند.

پیش از این روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه، گزارش کرده که مسی و همسرش ترجیح داده‌اند در عربستان زندگی نکنند؛ ضمن اینکه بی‌اعتمادی به خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نیز سبب شده تا نظر مساعدی نسبت به بازگشت به نوکمپ نداشته باشند.

پیشنهاد کلان از عربستان در حالی به دست مسی رسیده که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور پول زیادی برای جذب ستاره‌های پا به سن گذاشته خرج می‌کند تا پای آن‌ها را به عربستان باز کند. در این بین، جواب رد مسی به آن‌ها می‌تواند نقطه منفی در کارنامه این تلاش‌ها باشد چرا که عربستان قصد داشت رقابت مسی و رونالدو را در لیگ این کشور تجدید کند و توجه زیادی را معطوف خود کند.

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *