بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حقانیت مدیرعامل اسبق استقلال ثابت شد/ چرا مجوز حرفه‌ای تیم پرسپولیس امضا نشد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۱

وقتی کاظم اولیایی حاضر نشد پای مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس را امضا کند، برخی او را متهم به سنگ‌اندازی برای پرسپولیس کردند اما او گفت: مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی است و من نمی‌توانم این کار را انجام دهم! ضمن این‌که ما به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا قول دادیم که در مسیر بررسی پرونده تیم‌ها با صداقت رفتار کنیم.

بدون شک عدم امضای مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس از سوی برخی از اعضا مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار می‌گیرد و چه بسا پرونده این تیم با حساسیت بیشتری مورد واکاوی قرار گیرد و در نهایت موجب حذف این تیم از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

جالب اینجاست معاون سازمان خصوصی‌سازی در مصاحبه‌اش این موضوع را به صراحت تایید کرد و گفت: واگذاری ۹۰ درصد سهام باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد به مرحله نهایی نرسیده و مالکیت سهام دو باشگاه فعلا برعهده وزارت ورزش است. باید کلمات را درست به کار ببریم؛ اکنون ۹۰ درصد سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به نام وزارت ورزش است. دستگاهی که باید این موضوع را پیگیری کند وزارت ورزش است و باید در هیئت وزیران از طرح خود دفاع کند تا سهام دو باشگاه جدا شود. این طرح مصوبه هیئت واگذاری و خصوصی‌سازی را لازم داشت که ما تقدیم آن‌ها کردیم. باز هم تاکید می‌کنم باشگاه استقلال و پرسپولیس چون در لیست واگذاری قرار گرفتند اعمال حقوق مالکانه آن‌ها بر عهده وزارت اقتصاد است. درباره بحث مالکیت سهام باید خود وزارت ورزش این موضوع را در هیئت وزیران پیگیری کند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *