بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلوب| لیگ‌برتر فوتبال ساحلی به هفته سوم رسید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۳

بعد از دو هفته وقفه در برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ساحلی به علت انجام رقابت‌های مقدماتی المپیک ساحلی (که با نایب قهرمانی ایران در عربستان به پایان رسید) تب و تاب بالاترین سطح فوتبال ساحلی ایران دوباره، از عصر چهارشنبه به اوج خود می‌رسد؛ لیگ‌برتر فوتبال ساحلی که به هفته سوم خود رسیده است پنج دیدار هیجان انگیز را در نقاط مختلف ایران به مخاطبان خاص خود تقدیم می‌کند.

منطقه آزاد چابهار – چادرملو اردکان(ساعت ۱۹:۰۰ – ورزشگاه پیوسته چابهار)
چابهار زیبا میزبان اولین دیدار این هفته لیگ برتر است که در آن تیم منطقه آزاد چابهار به مصاف چادرملو اردکان می‌رود؛ مسعود غلامی سرمربی چابهار که فصل گذشته هدایت اردکانی‌ها را برعهده داشته است با جوانانش به مصاف شاگردان شناخته‌شده علی رحیمی نظیر مهدی شیرمحمدی و هادی فرهمند می‌رود.

فولاد هرمزگان- شاهین خزر رودسر(ساعت ۱۹:۰۰ – ورزشگاه غدیر بندرعباس)
در یکی دیگر از مسابقاتی که از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود، تیم ۶ امتیازی فولاد هرمزگان که در اولین فصل حضور خود فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته هفته گذشته صدرشیمی، نایب قهرمان فصل قبل را مغلوب کند، این هفته با روحیه بالا یاران جوان محمد احمدزاده مشهور را رو به روی خود می‌بیند.

فرش حداد اصفهان-مقاومت گلساپوش یزد(ساعت ۱۹:۳۰ – ورزشگاه تختی تیران)
شاید بتوان گفت این مهم‌ترین دیدار هفته لیگ برتر فوتبال ساحلی است که دو تیم ۶ امتیازی لیگ برتر در اصفهان روبه‌روی هم قرار می‌گیرند؛ دو تیم برای این دیدار به قوای خود افزوده‌اند و قرار است تیم اصفهانی از امیرحسین اکبری رونمایی کند و محمدعلی مختاری و عباس رضایی برای اولین بار در فصل جدید برای گلسا به میدان بروند.

صدرشیمی یزد – حیات داود گناوه (ساعت ۱۹:۴۵ – ورزشگاه سلمان مردآباد یزد)
اما چراغ ورزشگاه سلمان این هفته هم روشن است تا مردم محله مردآباد یزد چهارشنبه شب خود را در این ورزشگاه زیبا بگذرانند و دیدار صدرشیمی و حیات داود گناوه را نظاره کنند؛ جوانان آینده‌دار صدرشیمی برای جبران باخت هفته گذشته خود چاره‌ای جز پیروزی مقابل تیم قعرنشین حیات داودگناوه ندارد.

پارس جنوبی بوشهر – شهرداری بندرعباس(ساعت ۱۹:۴۵ – ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر)
پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ساحلی که تا این‌جا با یک برد و یک باخت شروع قهرمانانه‌ای نداشته فردا به مصاف دیگر نماینده بندرعباس یعنی شهرداری می‌رود تا با کسب یک پیروزی به ادامه رقابت‌ها امید داشته باشند.

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *