بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مانچینی: فوتبال ایتالیا رشد کرده اما مثل 20 سال قبل نیست

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۷

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایتالیا آماده حضور در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها می‌شود. آتزوری هشت روز دیگر در نیمه نهایی با اسپانیا روبه‌رو خواهد شد و برنده این مسابقه سه روز بعد در فینال با برنده هلند-کرواسی بازی خواهد کرد.

اما فوتبال ایتالیا پیش از بازی لیگ ملت‌ها دو مسابقه مهم دیگر را پیش رو دارد. امشب در پراگ، فیورنتینا در فینال لیگ کنفرانس با وستهم روبه‌رو خواهد شد و شنبه در استانبول، اینتر با منچسترسیتی فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهد کرد.

روبرتو مانچینی، مربی ایتالیا درباره لیگ ملت‌ها گفت: «حضور در مرحله نهایی دستاورد بزرگی است. اول شدن در گروهی که انگلیس، آلمان و مجارستان در آن بودند، آسان نبود.» او درباره بازیکنان دعوت شده به اردو هم گفت: «ما تصمیم‌مان را گرفتیم و متاسفانه عده‌ای بیرون ماندند. قانون می‌گفت باید در یک موعد مقرر و حتی قبل از تمرین فهرست را بدهیم، برای همین نمی‌دانیم بچه‌ها با چه وضعیتی به اردو می‌آیند.»

از او درباره فینال لیگ قهرمانان پرسیده شد: «سیتی با توجه به نتایج اخیرش تیم ترسناکی است ولی گل زدن جلوی اینتر کار راحتی نیست. آنها تیم باتجربه‌ای هستند.»

مربی ایتالیا برای فیورنتینا در بازی امشب آرزوی موفقیت کرد: «امیدوارم فیورنتینا خوش اقبال باشد. بابت فصلی که داشته‌اند به آن‌ها تبریک می‌گویم. سخت است بگوییم کدام تیم برنده می‌شود اما امیدوار باشیم که فیورنتینا برنده است.»

مانچینی درباره رشد فوتبال ایتالیا و داشتن نماینده در هر سه فینال اروپایی گفت: «فوتبال ایتالیا رشد کرده اما ما مثل 20 سال قبل نیستیم، زمانی که بزرگ‌ترین‌های دنیا در سری  آ بازی می‌کردند. حضور در هر سه فینال نشانه مثبتی است چون ایتالیایی‌های زیادی در هر سه تیم بازی می‌کنند.»

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *