بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر و چلسی به زودی بر سر پنج بازیکن مذاکره می کنند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۷

طرفداری | احتمال انتقال آندره اونانا به چلسی در ازای پول نقد و روبن لوفتوس چیک.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا با چلسی جلسه ای خواهند داشت تا در مورد نقل و انتقالات و به ویژه روملو لوکاکو صحبت کنند. لوکاکو حتی با حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت آبی ها، قصد بازگشت به لندن را ندارد و می خواهد در اینتر بماند. نراتزوری فصل قبل برای قرض گرفتن مهاجم بلژیکی 8 میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد و در این جلسه به دنبال گرفتن تخفیف برای تمدید قرارداد قرضی او خواهد بود.

اینتر به روبن لوفتوس چیک، هافبک باشگاه انگلیسی که 20 میلیون یورو قیمت دارد نیز علاقه مند است. پس از برکناری پائولو مالدینی از مدیریت میلان، برنامه های روسونری در مورد این هافبک 27 ساله نیز احتمالا تغییر خواهد کرد اما نباید علاقه لاتزیو به او را نیز فراموش کرد. اگر نراتزوری برای جذب لوفتوس چیک پافشاری کند، چلسی برای وارد کردن نام او در معامله برای جذب آندره اونانا به منظور پرداخت پول کمتر فشار خواهد آورد. شیرهای لندن به اونانا علاقه دارند اما افعی ها او را بازیکنی مهم برای آینده درنظر دارند و با کمتر از 60 میلیون یورو گلر کامرونی خود را به فروش نمی رسانند. اینتر قصد دارد یک هافبک جدید به عنوان جانشین روبرتو گالیاردینی جذب کند و علاوه بر لوفتوس چیک، نام داویده فراتزی از ساسولو هم در لیست اهداف آنها دیده می شود.

در جلسه دو باشگاه احتمالا نام دو مدافع از چلسی نیز مورد بحث قرار می گیرد زیرا باشگاه ایتالیایی هنوز جانشین میلان اشکرینیار را پیدا نکرده است. تروو چالوبا و کالیدو کولیبالی این دو بازیکن هستند اما دومی نمی خواهد جدا شود. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *