بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکاوی سرپرست وقت سپاهان از آب‌های آلوده پرسپولیس؛ نگذاشتند حقایق را بگوییم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷

سردار محمد رویانیان افشا کرد آب های آلوده اصفهان زیر سر یک نفر از باشگاه پرسپولیس بوده و سپاهان در این ماجرا نقش نداشت. 

به گزارش طرفداری، رسول خوروش، سرپرست سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مصاحبه اخیر محمد رویانیان درباره موضوع آب‌های آلوده و اتهاماتی که به باشگاه سپاهان در سال 91 زده شد، گفت:

متأسفانه ایشان بعد از 11 سال این موضوعات را بر زبان آورده در حالی که آن زمان بارها حاضر شدیم در مناظره، موضوع را به صورت علنی بیان کنیم اما اجازه این اتفاق را ندادند.  

رسول خوروش، سرپرست وقت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی این تیم مقابل پرسپولیس که با ماجرای “آب‌های آلوده” رسانه‌ای شد، اظهار داشت:

محمد رویانیان با مصاحبه خود کار را بسیار بدتر کرد چراکه او به عنوان یک شخصیت شناخته‌شده متوجه شد اتهام بد و بزرگی را نه‌تنها به باشگاه سپاهان بلکه به مردم شهر اصفهان نسبت داد. آن زمان در تمام ایران پیچید که اصفهانی‌ها تقلب کردند و آب‌های آلوده را در بازی برای پرسپولیس آوردند. 
موضوع قابل توجه این بود که چگونه شخصی چون رویانیان مسئله به این بزرگی را مشاهده کرده و از آن عبور کرده است. سئوال این است که ایشان چند بار از این مسائل در کارنامه خود دیده و از آن عبور کرده است. 

سرپرست وقت تیم سپاهان ادامه داد:

به نظر من رویانیان در این نقطه دو اشتباه کرده است. یک اینکه از این هتک حرمت به سپاهان و هواداران این تیم گذشته و دوم اینکه به این موضوع کمک کرده است. 

در آن زمان چندین بار خواستار مناظره تلویزیونی با ایشان و مسئولان پرسپولیس شدم که ثابت کنم این موضوع صحت ندارد و حتی از پزشک سپاهان خواستم که بیاید صحبت کنیم که دلیل این موضوع چه بوده است. آن زمان از پزشک وقت پرسپولیس خواستم مدرکی مبنی بر اینکه آب آلوده شده و چه تأثیراتی بر آن گذاشته شده، ارائه می‌شد اما متأسفانه آنها سفسته کردند و موضوع را بعد از هتک و حرمت و اتهام‌زنی به سپاهان، بستند! 

چرا دوباره سربسته سخن می‌گویید؟! 

خوروش به انتقادات خود ادامه داد و افزود:

بدتر از همه آن است که امروز ایشان مجدداً صحبت می‌کند و به صورت سربسته درباره بازیکنان پرسپولیس سخن بر زبان می‌آورد و دوباره عده‌ای از بازیکنان را زیر سئوال می‌برد و از افراد دیگری هتک حرمت ‌می‌کند. ایشان به عنوان یک چهره شناخته شده باید بیاید و موضوعات را به صورت واضح بیان کند زیرا اینگونه صحبت کردن باعث می‌شود شبهات و شایعات بسیاری درباره بازیکنان آن موقع به وجود آورد و این موضوع نه‌تنها شخصیت آنها را زیر سئوال می‌برد، بلکه شخصیت خانواده آنها را نیز زیر سئوال می‌برد. واقعاً نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما این موضوع نشان می‌دهد که ایشان اشتباهات بسیاری مرتکب شد.  

سرپرست سپاهان با انتقاد از رفتارهای صورت گرفته در این خصوص گفت:

باید از ایشان به دلیل نشر اکاذیب و اتهامات و هتک حرمت بیجا شکایت کنیم. آن زمان به من به عنوان سرپرست تیم بی‌احترامی شد و آن زمان حاضر بودم صحبت کنم و موضوع را توضیح دهم اما رسانه‌ها نیز به کمک این تیم آمدند و اجازه ندادند من که سرپرست تیم بودم، درباره این موضوع توضیح دهم.  

وی با اشاره مجدد به اتفاقات 11 سال پیش و ماجرای آب‌های آلوده بیان کرد:

همه می‌دانند که هر تیمی برای رختکن خود آب تهیه می‌کند و خود تیم آب را به رختکن وارد می‌کند اما متأسفانه در آن زمان اجازه پاسخگویی به ما ندادند و هیچ کس اجازه نداد ما این مسائل را توضیح دهیم. رویانیان که یک چهره شناخته شده هستند، باید نمونه اخلاق کشور باشند نه اینکه نمونه پنهان‌کاری و دروغ‌گویی و تهمت زدن. 

خوروش بیان کرد:

متأسفانه صحبت‌های مطرح شده علیه سپاهان بعد از 11 سال هنوز هم تأثیرات خود را دارد و من هر زمان در شهرهای مختلف شمالی کشور حاضر می‌شوم، بسیاری از من درباره آب‌های آلوده سئوال می‌پرسند و این رفتار، اصلاً مناسب نبود! آن زمان وقتی پرسپولیسی‌ها متوجه شدند که ماجرا چه بوده، موضوع را در ابهام نگه داشتند و اجازه ندادند کار پیگیری شود. من حاضر بودم آن زمان در تلویزیون مناظره کنم و پاسخگوی موضوعات باشم اما متأسفانه به این درخواست من کسی پاسخ نداد چراکه نگران بودند آبروی خودشان برده شود و به همین دلیل اجازه ندادند موضوعات رسانه‌ای شود.

همچنین ببینید:

رویانیان افشا کرد: آب های آلوده ربطی به سپاهان نداشت و از داخل باشگاه پرسپولیس توطئه شد! / فیلم 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *