بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصاحبه خطرناک وزیر ورزش درباره وضعیت مالکیتی پرسپولیس و استقلال

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۵

حمید سجادی در مصاحبه اش در حاشیه نشست دولت در مورد تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:« ما در اینجا می‌خواهیم درباره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیری کنیم زیرا این دو باشگاه حاکمیتی هستند و دولت آنها را حمایت می‌کند و به نوعی دولتی هستند و با باشگاه‌هایی مانند سپاهان و تراکتورسازی کاری نداریم و دخالتی نمی‌کنیم.»

وقتی وزیر ورزش و جوانان به طور مشترک هم از حمایت تیم پرسپولیس صحبت می کند و هم از استقلال بدین معنی است که هر دو تیم دولتی و هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شوند. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای تیم ها روی واگذاری به بخش خصوصی و هم چنین تفکیک مالکیت ها تاکید دارد و بر همین اساس به تازگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس و وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مالک باشگاه استقلال نام برده شد.

جالب اینکه حجت کریمی این هفته در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به این سوال که دوست دارد، وزارت ورزش و جوانان برای استقلال تصمیم گیری کند یا سازمان خصوصی سازی رای به وزارت ورزش و جوانان داد و گفت وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش در کشور است.

برخی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای حاضر به امضای مجوز حرفه ای تیم پرسپولیس نشده اند. آنها می گویند مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی است. در چنین شرایطی اگر دیدید پرسپولیس همانند استقلال از جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، تعجب نکنید.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *