بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کماندار کشورمان به فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی راه یافت

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۴

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله حذفی مرحله سوم کاپ آسیایی سنگاپور صبح امروز در ماده ریکرو بانوان و کامپوند مردان برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 147 بر 144 مقابل کمانداری از هنگ‌کنگ به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف کمانداری از استرالیا رفت و با نتیجه 147 بر 145 به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با نتیجه 147 بر 146 به پیروزی رسید و به جمع 4 کماندار برتر مسابقات راه یافت. پالیزبان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 150 بر 146 مقابل کمانداری از هند به پیروزی رسید و ضمن صعود به فینال، مدالش را قطعی کرد. وی در دیدار پایانی به مصاف نماینده مالزی می‌رود.

دیدار فینال این مسابقه روز شنبه 20 خرداد و از ساعت 11:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

میلاد رشیدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 145 بر 143 مقابل کمانداری از بوتان شکست خورد.

آرمین پاکزاد در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 144 بر 139 مقابل محمدعلی کریمی دیگر کماندار ایرانی به پیروزی رسید. وی در یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 149 بر 147 شکست خورد.

در ریکرو بانوان، یسنا پورماهانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف مهتا عبداللهی دیگر کمانداری ایرانی رفت و با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد.

مهتا عبداللهی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف یسنا پورماهانی دیگر کمانداری ایرانی رفت و با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد.

مبینا فلاح پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *