بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تک گلی که سرنوشت امید عالیشاه را عوض کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۱

کاپیتان پرسپولیس یکی از حساس ترین گلهای عمر فوتبالی اش را به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری، تا همین چند هفته قبل اگر صحبتی از لیست مازاد پرسپولیس می شد قطعا نام امید عالیشاه به همراه نفراتی چون شیخ دیاباته و پریرا و یکی دو نفر دیگر بیشتر از هر بازیکنی به گوش می رسید. به هر حال این یک واقعیت است که کاپیتان 31 ساله پرسپولیس به خاطر حضور بازیکنان متعدد و کاملا نام آشنا در پست وینگر به یک نیمکت نشین تبدیل شد و عملکردش در لیگ و جام حذفی هم در همان اندک دقایق حضورش در زمین چندان چنگی به دل نمی زد. امید عالیشاه در مجموع 2700 دقیقه ممکن، فقط 909 دقیقه به میدان رفت تا مدت زمان حضورش در میدان به هزار دقیقه هم نرسد که به هیچ وجه برای مهره‌ای مثل او قابل‌قبول نیست.

امید عالیشاه در لیگ برتر تنها یک بار موفق به گلزنی شد و فقط 2 پاس گل به هم تیمی هایش داد. وضعیت در جام‌حذفی هم چندان بهتر نبود؛ جایی که این بازیکن فقط 138 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت، یک گل زد و یک پاس گل فرستاد. هرچند همان تک‌گلی که امید در مسابقات حذفی به ثمر رساند، سرنوشت او را دچار تغییر کرد. آن هم در شرایطی که تا همین چند هفته قبل هیچ کس انتظار نداشت کاپیتان اول سرخ ها هر دو جام ممکن را بالای سر ببرد. اما دو پیروزی برابر استقلال در دو جام مختلف درنهایت باعث شد تا فصل به بهترین شکل ممکن برای امید پرسپولیسی ها به پایان برسد.

از این رو حتی اگر تصمیمی برای قطع همکاری با عالیشاه وجود داشت، اتفاقات رخ داده در دربی 101 حالا همه چیز را تغییر داده و پیش بینی می شود کاپیتان شماره 2 قرمزها حداقل یک فصل دیگر با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در این تیم حضور داشته باشد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *